این گوشه که من نشستم!

خواب دیدم برگشته بودم به ده سالگی. عید بود و ما تو راه برگشت از سفر، یه سر رفتیم تهران که بریم دیدن یه سری از فامیل هامون. دقیقا همون پیرهن صورتی با راه راه مشکی که پف دار بود رو با همون شال حریر پوشیده بودم و همون کفش‌های محبوبم رو که مثل تینکر بل یه گلوله پارچه‌ای روشون داشت. توی راه یه نمایشگاه ماشین، یه فلوکس قرمز رو بیرون نمایشگاه گذاشته بود و من اصرار کردم که باهاش عکس بگیرم. بعدشم رفتیم یه مغازه و یه جعبه شکلات خریدیم برای اون شخصی که میخواستیم بریم عید دیدنیش. قشنگ یادم نیست اون شخص کی بود، ولی یادمه تا حالا خونه‌شون نرفته بودیم و هر دفعه که تهران میرفتیم گلایه میکرد که چرا سر نمیزنید! و در جواب اصرار من به مامان‌ و بابام که بریم خونه خاله، اونا گفتن حتما باید بریم دیدن اون شخص. یادمه آسفالت وسط کوچه‌شون برای جاری شدن آب توی کوچه شیبدار شده بود و از یه خونه رد شدیم که شاخه های شکوفه دار درختش از حیاط بیرون زده بودن و چندتا دونه شکوفه هم زیر درخت ، کنار دیوار ریخته بود. بعدشم یادمه که وقتی رفتیم عید دیدنی تمام مدت من حواسم به گیاه شمعدونی‌شون کنار پنجره بود و داشتم درموردش خیال پردازی می‌کردم، بلکه زمان بگذره و زدوتر بریم خونه خاله.

وقتی بیدار شدم خیلی حس عجیبی داشتم. هیچوقت تا حالا یه خاطره‌ای رو اینم تا این حد معمولی و ساده و با این همه جزئیات رو اینطور توی خواب ندیده بودم. همه چیزش شبیه ده سالگی بود :) خیلی واسم جالبه بدونم مغزم یهو چجور تصمیم گرفته خاطره‌ی هشت سال پیش رو با این همه جزئیات برام یادآوری کنه؟:))

+ این گوشه که من نشسته‌ام [یعنی نشسته بودم و داشتم به اون خوابه فکر میکردم وسط درس خوندن -_- :)) ] :


[در این مکان عکسی بود از گوشه‌ی اتاقم در یک عصر زمستانی، همراه کتاب های زیست و یک خرگوش پشمی صورتی، که به دلایلی حذف شد :)) ]

پ.ن: هر دفعه میخوام از درس خوندن در برم ، یه دور پشمای اون خرگوشه رو بهم میزنم و بعد توی یه جهت مرتبش میکنم :)) این چنین تمرکزم رو بدست میارم-__- اگه همینجور پیش بره باید با خودم ببرمش سر جلسه کنکور :))

  • آنیا بلایت
خوابت خیلی رویایی وجالب بود. D: ^^
کلی حس خوب داشتم موقع خواب دیدن :'(♡
زیست آی کیو؟! :)
بلی بلی:)))
قبلا الگو استفاده میکردم... ولی بنظرم آی کیو مرتب تر و سطح بالاتره. شایدم اشتباه کنم :'( 
سه شنبه ۱۷ بهمن ۹۶ , ۰۲:۴۶ علیرضا قاسمی نژاد
خیلی قشنگ خوش سلیقه درست کردی .. همراه با نوشته هات ...خوشحال میشم سیا مشق های منو هم دنبال کنی
ممنون🌹
این گوشه ی دنج اتاقتو خواهانم :) 
آیکیو هم که بازه :) 
قابل شما رو نداره گلاویژ عزیزم *-* ♡♡♡
بله آی کیو جذاب دوست داشتنی :)) فصل هفت پیش :))
خوابت یه جورخاصی دلنشین بود:)))
دیواااااااراتاقت چه نااااااازه چهههههه نازههههه😍😍😍
اینا کتابای ای کیونیستن؟؟😕
موفق باشی❤❤
آره خیلی حس خوب و متفاوتی موقع خواب دیدن داشتم :)
مرسیییی چشمات ناز میبینهههه *-* ♡♡♡♡
چرا هستن:))) کنکوری‌م و نیازمند آی‌کیو :)))))
مرسیییی همچنین ♡♡♡
خرگوش❤️❤️چه راه جالبی برای تمرکز:))
اوهوم:)))♡♡
روحیه م تخریب شد اصن:))
دیوار اتاقو :)))
ای وای چرااااا -___- :'))) تازه پست امید بخشم بود خیر سرم:')) دوتا پست وحشتناک داشتم که حذف کردم :'| 💔
اقا اون کاغذا که مثل کتابن چین؟؟؟:))
(مدیونی اگ فک کنی فضولیم گل کرده :| )
نه بابا فضولی چیه:))♡♡ کاغذ دیواریه. یعنی جدا جدا نیستن 
یادش بخیر نشر الگو زیست رو چقدر دوست داشتم یادم نمیاد دقیقا کدوم جلد کتابش بود که یه پیرمرد بود سوار بر ماهى ..هنوزم اون هست؟همون رو خیلى دوست داشتم تقریبا بیشتر از همه کتاب هام.حاضر بودم تمام وقتم رو بذارم روش.من خیلى این دوران رو دوست داشتم.البته یک مقدارى استرس زا و پر تنش هست که قابل درک ولى دوره لذت بخشیه :)
+چه گوشه دنجى..چه رویایى..چه خوب..چه منم میخوام 
کلا درس زیست خیلی دوست داشتنیه برای من. به خاطر همین کتابای تستش رو بیشتر از بقیه درس ها دوست دارم و ناخودآگاه باهاشونم بیشتر وقت میگذرونم:)  اون جلد برای زیست پیش یک هست. منم اون جلد رو کامل حل کردم و اوج دوستیم با زیست سر اون فصلا بود انگار :))♡ چقدر خوب که این دوران رو دوست داشتی و ازش خاطرات خوب واست باقی مونده♡ اگر واقعا استرس رو ازش دور کنیم دوران فو‌العاده‌ای هست:)) 
+ یه روز عصر بیا همینجا دو نفری چای و کلوچه بخوریم و از خاطرات کنکورت بگو :))♡♡♡♡♡
وای جدی؟ چ قشنگههه
چشمات قشنگ میبینه خانم گل عزیزم*-* ❤❤🌸🌹
سه شنبه ۱۷ بهمن ۹۶ , ۲۱:۴۱ علیرضا قاسمی نژاد
خوشحال میشم سیا مشق های منو هم دنبال کنید
وبلاگتون رو دنبال کردم :)🌷
دنیای کامپیوتر:
(با دیدن قطر کتاب ها سرم گیج رفت)
اوه این که اصلا چیزی نیست-_- :)) ده دوازده برابر این کتابا رو باید بخونیم :))
وای چه اتاق دنجی💜

منم گاهی خواب های با جزییات می بینم ولی آخرش از خواب بیدار میشم😞
موفق باشی :) 
از این خرگوش ها دوست دارم 😎
مرسی عزیزم😍
آره وقتی بیدار میشی یه حس عجیب ضدحال خوردن و شوکه شدن و دلتنگی و اینا رو پیدا میکنی:(
+منم یک سالی میشه که میخواستم از این خرگوشا بگیرم :'))) هی میگفتم دختر گنده واسه چیته؟ :'))) برو سر درس و مشقت:)) که خلاصه دو هفته پیش دیگه مقاومت رو گذاشتم کنار و خریدم:)) بعد از میزان شادی و خوشحالی که برام بوجود آورد به‌شدت تعجب کردم :))
خب باید بگم من همیشه به این اتاق تو غبطه خوردم:|
ایشالا که مطب آینده‌ت اونقدر خوشگله که همه بیمارا اونجا بهت غبطه بخورن که اونجا وقت میگذرونی 😍 *-* ♡
من که دوست دارم:))
احساس ننه بزرگى رو میکنم که براش سخت شده خاطرات جونیش رو به یاد بیاره :/
ای وای:)) میتونم بپرسم چی میخونی الان؟:))
پزشکى میخونم..ولى یکم متفاوت !
موفق باشی به هر حال خاتون عزیز😍😙
چه اتاق خوشگلییی *...*
چشمات خوشگل می‌بینه لیمو جانم *_*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

پشت آبشار

حتی اگر تمام طول شب را گریسته باشی، باز هم دمیدن صبح برایت نشاط آور خواهد بود

از پشت یه آبشار بلند براتون می نویسم!

Designed By Erfan Powered by Bayan