چرا واقعا؟ :(

جدیدا یه صفت خیلی بد پیدا کردم و اونم اینه که روی رفتار و صحبت کردنم بیش از اندازه و به طرز خطرناکی حساس شدم و وسواس گرفتم. بعد از هر معاشرتی با هر کسی، هزار و پونصد و چهل و نه بار هی جزئیات رفتارم و صحبت کردنم میاد توی ذهنم و هی میگم نکنه ضایع بودم؟ نکنه اشتباه کردم؟! نکنه درست صحبت نکردم؟ نکنه طرف مقابل منظورم رو اشتباه متوجه شده باشه؟ و هزارتا شک مسخره دیگه! 
البته از وقتی که یادمه این صفت رو داشتم...ولی الان چند وقتیه شدیدتر و آزار دهنده تر شده و تقریبا از ۹۹ درصد رفتارام ناراضی‌ام و هی وسواس دارم که باید یه چیز دیگه میگفتم. 
بدجور ذهنم رو مشغول میکنه این وسواس‌...احساس میکنم به اندازه‌ی یه گیاه توی برقراری ارتباط و فهموندن منظورم ضعیف شدم:| البته وقتی از اطرافیان میپرسم همه چیز بنظرشون توی رفتار و صحبت کردنم عادیه... ولی برای خودم همیشه یه جزئیاتی هست که ازشون ناراضی بوده باشم :(
شما تصور کنید واسه‌ی من، با این وسواس، یه سوتفاهم سر مسئله اینکه چه تاریخی به یه کلاس برم پیش اومد و توی این اتفاق هر دو طرف اشتباه متوجه شده بودیم و واقعا تقصیر هیچکس نبود. اما من اصلا نمیتونم شرمندگی اینکه وقت یه نفر رو گرفتم و منتظرش گذاشتم ، رو فراموش کنم:|
واقعا نباید اینجور باشم و واقعا عجیبه که هی این وسواس شدیدتر میشه...
  • آنیا بلایت
سلام
وسواس خوب نیست !

ولی من هم دچار وسواس در رفتار و صحبت کردن هستم :(
سلام :(
بله واقعا حس آزار دهنده‌ای هست...
سلام
منم اینجوریم 
میترسم طرف ناراحت شه درحالی که شاید چیزی نگفته باشم
به خاطر عدم اعتماد به نفسه یا یه فوبیاس
ولی مورد یک محتمل تره
در ضمن ناراحتم نباشید فک کنم کم کم خودش درست شع🤔🙃
موفق باشید  
شبتون بخیر
سلام
نمیدونم واقعا دلیلش چی میتونه باشه ولی امیدوارم کم کم برطرف بشه:) 
شما هم موفق باشید :)
وسواس کلا خیلی بده :'( حالا هرنوعی که میخواد باشه :'(
اوهوم:(
به نظرم اصلا چیز بدی نیست , در واقع همه باید این مدلی باشن ;-)
موقعی که میخوام تمرکز کنم ذهنم به طرز آزار دهنده‌ای مشغول این افکار میشه خب:(
من تا پارسال دقیقاً همینطوری بودم. خیلی بد و آزاردهنده‌ست :(
سعی کن آروم آروم نسبت به خیلی چیزا بی‌تفاوت بشی :)
سعی میکنم حوا جانم:)
وقتی خودم منطقی فکر میکنم ، میبینم که واقعا هیچکسی رو نمیشناسم که اونجوری که از خودم انتظار دارم رفتارش بی عیب و نقص باشه واقعا الکی ذهن خودم رو مشغول میکنم :))
خیلی آزار دهندس 
من همیشه استرس اینو دارم و درکت میکنم 😢
استرس موقع صحبت کردن کلا به کنار... وقتی میخوای واسه یه کاری مثل درس خوندن تمرکز کنی و دائم فکرت مشغول میشه هم خیلی وحشتناکه:(
منم همین جوری میشم😑😑😑😑
خیلی سخته:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

پشت آبشار

حتی اگر تمام طول شب را گریسته باشی، باز هم دمیدن صبح برایت نشاط آور خواهد بود

از پشت یه آبشار بلند براتون می نویسم!

Designed By Erfan Powered by Bayan