آنیا بلایت شگفت زده می‌شود!

می‌دونید، من بینهایت از روزمرگی و اتفاقات تکراری و اینکه با آدمای تکراری سر و کله بزنم متنفرم...دیدن آدم‌های جدید ذهنم رو یه جورایی تازه و فعال میکنه. اصلا هم اینجور آدمی نیستم که مثلا با اون آدمای جدید سر صحبت رو باز کنم یا تند و تند باهاشون اطلاعات رد و بدل کنم. و یه جورایی از این برخورد هم بدم میاد و یه حریم شخصی خاصی دارم که خیلیا نمیتونن نگهش دارن و موقع حرف زدن باهاشون حس میکنم دارم اذیت میشم ( درمورد این مسئله حریم شخصی بعدا توی یه پست جدا صحبت میکنم... بحثش خیلی مفصله بنظرم:)) ). ولی بازم عاشق اینم که در یه حد خاصی شخصیت های جدید رو توی زندگیم بشناسم و اون اشخاص لازم نیست حتما خیلی اشخاص مهمی باشن. درحد یه همکلاسی یا مثلا اگر مغازه دار بودم مشتری یا دانش آموز اگه معلم بودم:)) به جزئیات صورت افراد یا حرکات بدنیشون که دائم تکرار میکنن دقت میکنم و سعی میکنم توی ذهنم خودم رو به چالش بکشم که اگه قرار بود این شخص رو روی کاغذ و توی داستان توصیف کنم چجور میشد. خود به خود هم یه سری اطلاعات جالب و بامزه درمورد این افراد توی ذهن آدم میمونه و بعدا که زمان میگذره یه سری افراد رو با یه جزئیات خاص به خاطر میارم و یا گاهی باعث میشه کسایی که من رو به خاطر نمیارن رو به خاطر بیارم. یه اتفاق دردناک هم پیش میاد که بعضی وقتا یکی رو میبینم و نمیدونم بهش سلام بکنم یا نه و فقط قیافه‌ش واسم آشناعه:))
اینا به کنار:)) تا اواسط دی ماه امسال واقعا کلافه شده بودم که اینقدر زندگیم تکراری شده و هیچ آدم جدیدی وارد زندگیم نمیشه و اینقدر تو خونه بودم:)) 
اما از اواسط دی ماه چندین بار شگفت زده شدم درمورد اشخاصی که فقط یه کوچولو می‌شناختمشون. از وبلاگ نویس ها گرفته تا یه سری شخصیت عادی که حتی شاید اسمشون رو هم نمیدونستم:)) اینکه آدما چقدر دوباره سر راه همدیگه قرار میگیرن واقعا شگفت انگیزه:))
از دو یا سه سال پیش یه ایده داستان نویسی توی ذهنم هست که نیاز به یه عالمه اطلاعات درمورد کشور روسیه داره...کل ماجرای داستان توی ذهنم و توی دفتر ایده‌هام هست، ولی فعلا کتابایی که بهشون احتیاج دارم رو توی سایت آمازون میبینم و اشک میریزم در خفا:')) خیلی دوست دارم یه روزی برم توی یه کتابخونه معروف مثل "ردکلیف کم" بشینم و کلی اطلاعات مورد نیازم رو کسب کنم و بعد هم وقت سفر کردن و زندگی با مردم روسیه رو داشته باشم که اون اطلاعات مورد نیازم رو واسه پر و بال دادن به داستانم داشته باشم:))
غیر از اون دو تا ایده‌ی دیگه هم هستن که یکیشون به کلی اطلاعات درمورد انگلیس نیاز داره ( حالا این یه مورد رو به افتضاحی روسیه نیستم :') ) و یکی دیگه هم به اطلاعات درمورد تاریخچه‌ی این جایی که توش زندگی میکنم:)) به خاطر شرایط فعلی درسیم و اینجور چیزا ، اصلا نمیتونم کتاب غیر درسی بخونم ولی این برخورد داشتن با آدما باعث میشه کرکتر های جدید توی ذهنم ساخته شه و یه جورایی ذهنم آروم بگیره از این نظر:))

پ.ن بی ربط: شمایی که هم از دل رفتی و هم از دیده... میشه گاه و بی گاه سر و کله‌ت توی خواب‌های من پیدا نشه؟:') چرا باید یهو توی خواب اینقدر تغییر مثبت کرده باشی و درست وقتی که صد ساله که بهت فکر نکردم سر و کله‌ت پیدا بشه؟:')


پ.ن بی ربط تر: به شدت نیاز دارم که با بهترین دوستم و توی این هوا باهم بریم یه جای خاص از شهر که خیلی دوست دارم و به قول خودش لته‌ای بنوشیم و به زمین و زمان بخندیم:'))) خیلی خوبه که توی زندگی آدم کسی باشه که بتونه سنس آف هیومر یا همون شوخ طبعی خاص آدم رو درک کنه:)) 

  • آنیا بلایت
چقدر خوب ان شالله یک کتاب از داستانت بنویسی و چاپ کنی🤗

ان‌شالله :)♡
کنکور رو پشتِ سر بذار. خیلی اتفاق‌های خوبی در انتظارته :))
ان‌شالله ک بتونم ب خوبی و خوشی پشت سر بگذارمش :'))
به به چه جذاب:) داستان نویسی و داستان نویس ها را دوس دارم:)) این کنکور تمام ایده ها رو خفه میکنه:/ :))) 
آره کلا هیچکاری آدم نمیتونه بکنه با وجود کنکور :(
به ادبیات روسیه هم علاقه مند هستی؟
باید کتاب هاشون رو بخونی. کلا کتاب خوندن خیلی خوبه و درد اینجاست که ما داخل ایران یک همچین کتاب خونه منظم و خوبی هم اگر داشته باشیم مردم کتابها رو می جون! توش یادگاری می نویسن و بیشتر کتاب ها سانسور میشن یا چاپ نمی شن یا بد ترجمه میشن .
ولی حتما بعد از کنکور اگر علاقه داری دنبالش برو . خیلی از کتاب ها از آمازون کیندل هم قابل دسترسی هستند .و خیلی راحت با نصب اپ کیندل و خریدنشون می تونی به کتاب ها دسترسی داشته باشی .کمک خواستی در خدمتم
کنکورت رو بده تا فکرت باز شه . بعد به دنبال علاقه ات برو .ولی الان تمرکزت رو روی کنکورت بذار. امیدوارم موفق باشی
مشکل همین جاست که بنظرم حتی یک چهارم اونی که لازمه ادبیات روسیه رو هم مطالعه نکردم... ولی بعد از کنکور ان‌شالله جبران میکنم :)) 
درمورد کتابخونه های بزرگ هم این مشکلی که ذکر کردین وجود داره و هم مشکل اینکه اصلا کتابخونه‌ای که به اون اندازه‌ای که من میخوام کامل باشه یا وجود نداره یا اگه هم وجود داشته باشه فقط توی بعضی از شهرای بزرگ هست و برای کسی مثل من که توی یه شهر کوچیک زندگی میکنه ، چنین چیزی عملا غیر ممکنه...
کنکور خیلی فعالیت های آدم رو محدود میکنه متاسفانه. ... ولی خوبیش اینه که باعث میشه به خاطر تحت فشار بودن، یهو یه سری ایده‌‌های جالب در هر زمینه‌ای سراغ آدم بیاد:)))
ممنون. شما هم موفق باشی
به جهت منبع خرید از آمازون کمکی خواستی من می تونم کمک کنم
متاسفانه بدی ایران همینه که امکانات فقط تو شهر های بزرگ قرار داده شده و شهرهای کوچک هیچی...
ممنون :)
آره انگار که مثلا ایران یه استانه که مرکزش تهرانه و بقیه‌ی شهرا ، خصوصا شهرای کوچیک یه سری مناطق کم جمعیت بی اهمیت خشک و بیابونی هستن :'))[آیکون قلب شکسته] :))

متاسفانه اینطوریه .. کاریش هم نمیشه کرد ...
:')
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

پشت آبشار

حتی اگر تمام طول شب را گریسته باشی، باز هم دمیدن صبح برایت نشاط آور خواهد بود

از پشت یه آبشار بلند براتون می نویسم!

Designed By Erfan Powered by Bayan