از بد سریِ روزگارِ بی باک/غمگین مشو ای‌دوست،روزگار است...

اینکه آدم وقتایی که تنهاست ، از همیشه بیشتر بهش خوش بگذره و حتی وقتی که با کسی که بنظرش بهترین دوستشه وقت بگذرونه ، یک هزارم تنهایی بهش خوش نگذره و مدام حس کنه یه انرژی عجیبی موقع وقت گذروندن با بقیه ازش گرفته میشه، نشونه‌ی بدیه؟
ممکنه یه روزی واقعا یکی پیدا بشه که وقتی باهاش وقت میگذرونم، بیشتر از تنهایی بهم خوش بگذره؟ یا حتی نصف تنهایی؟!
بعید می‌دونم.

  • آنیا بلایت
سلام :)
خب هرکس عقاید خاص خودشو داره ...

احوالتون چطوره ؟ خوبین ؟
سلام:)
بله همینطوره ...
خوبم شکر خدا. شما خوبین؟:))
حست رو درک میکنم چون دقیقا خودم هم اینجوری ام :)
و تا جایی که فهمیدم این موضوع برمیگیرده به دوران کودکی و این که چجوری بزرگ شدی بیشتر تنها بودی یا تو جمع :)
البته من گاهی از این پوسته خسته میشم و دوست دارم بزنم بیرون و تو جمع باشم تو هم همین کارو بکن بالاخره نیازه برای هممون ؛)
راستش چون بچه‌ی اول بودم، حدود پنج سال تک فرزند بودم... نمیدونم... شاید تاثیر اون دورانه:))
منم همینطور:)) ولی خب بعد از توی جمع بودن ، تنها شدن دوبرابر بهم کیف میده:))))
خب منم باتنهاییم بیشترکیف میکنم فک کنم مشکلی ندارم
خیلی هم خوب :)💙💜
هر آدمی به خلوت خودش نیاز داره
ولی تنهایی زیاد هم خوب نیست
نیاز من به تنهایی شاید یه چیزی بیشتر از نیاز به خلوت شده...
میاد اون روز ...
روزی که یک عدد دوست فاب باشه اینقد چرت وپرت بگین وبخندین که زمان از دستت بره:))
اتفاقا این دوستم هم دقیقا همینطوره برام... کلی باهم درمورد چیزایی که واسه بقیه خنده دار نیست تا مرز درومدن اشک از چشمامون میخندیم یا فقط یه اشاره کافیه واسمون که درمورد یه چیزی از خنده منفجر شیم:))
ولی ته تهش یه حس عجیبی هست که باعث میشه تنهایی رو بیشتر دوست داشته باشم.. 
حتما ممکنه
الان فقط به تنهایی عادت کردی :-)
ایشالا که همینطوره:)
من فکر نمی‌کنم بد باشه. منم بیشترِ وقتم رو با تنهاییم می‌گذرونم و خوشحالم :)
خیلی هم خوب ^-^♡♡
تنهایی اگر از این جهت باشه که مزاحم توی زندگی ات نباشه خیلی خوبه
و خیلی خوبه آدم تنها زندگی کنه
ولی اگر از جهت پشتیبانی و عشق و دوستی و... و مراحمی باشه تنهایی خیلی هم بد می تونه باشه . وقتی که هیچ کسی رو نداری که دلت گرفت حرف بزنی باهاش یا چه می دونم وقتی کمکی لازم داشتی کمکت کنه و همچین چیزهایی ...

بله واقعا همینطوره..
منم مثل خودتم،،، تنهایی رو بیشتر دوست دارم..
آرامشش بیشتره:)
همیشه هم تنهایی خوب نیست :((
آره مثلا اگه چند نفر به آدم‌حمله کنن تنهایی خوب نیس:'))
متم سبک زندگیم خیلی وقته همینه .راضی وخوشحالم هسم:))
خیلی هم عالی ^-^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

پشت آبشار

حتی اگر تمام طول شب را گریسته باشی، باز هم دمیدن صبح برایت نشاط آور خواهد بود

از پشت یه آبشار بلند براتون می نویسم!

Designed By Erfan Powered by Bayan