پاییزِ من تویی، همین که می‌آیی تمام می‌شوم...

انسان از چیزی که بسیار دوست می‌دارد،
خود را جدا میسازد؛
در اوج خواستن نمی‌خواهد...
در اوج تمنا نمی‌خواهد‌...


  • آنیا بلایت
با سلام خدمت شما دوست عزیز

اگه تو اینترنت دنبال اهنگ باحال میگردی به سایت زیر مراجعه کنید

www.musicgelyan.com
با تشکر
Oh yeah 
آهنگ باحال:))
چه زیبا ... 
اوهوم:)
طبیعیه
نمیدونم طبیعیه یا نه، ولی واسه من عجیب ترین حس دنیاست..
 تو همین حال و هوام الان ... 
حال و هوای عجیبیه :)
عکس من رو دیوونه کرد!!!:)
آره واقعا خیلی خوبه:) آفرین به عکاس ^-^
تیتر چقدر خوبه:)
کاملش اینه:
شعر تو منم
بر برگ‌هایی که آغوشِ باد را رد می‌کنند
پاییز من تویی
همین که می‌آیی
تمام می‌شوم.
از یاور مهدی پور
به قول شهریار هی بخواهیم و رسیدن نتوانیم که چه :(
چقدر قشنگ :)♡
این همیشگی نیست:)
اینکه یه چیزی رو دوست داشته باشی و خودت رو ازش جدا کنی؟ نمیدونم واقعا. از وقتی که یادمه همینجور بوده واسه‌ی من...
دقیقا..
(با سر تایید میکند و همینطور که صحنه رو ترک میکنه به خودش میگه پس تو کى میخواى درست بشى:| )
به طرز عجیبی همزمان هم خوبه و هم بد:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

پشت آبشار

حتی اگر تمام طول شب را گریسته باشی، باز هم دمیدن صبح برایت نشاط آور خواهد بود

از پشت یه آبشار بلند براتون می نویسم!

Designed By Erfan Powered by Bayan