شما هم سلام برسونید :|

راستش من از نظر جواب دادن به یه سری چیزای کلیشه‌ای و تعارف ها و این قبیل چیزا خیلی ضعف دارم :'| در حدی که یکی بهم بگه تولدت مبارک ممکنه بهش بگم تولد تو هم مبارک :|| =)) یعنی در این حد=)) یعنی اصلا نمیتونم از یکی با کلمات فوق کلیشه‌ای تشکر یا خداحافظی کنم و حتی وقتی یکی اینجوری ازم تشکر میکنه یا خداحافظی میکنه کلی گیج میشم :)) میدونم خیلی زشته و من دیگه بزرگ شدم و ۱۸ سالمه و باید از کلمات زیبنده و بزرگونه استفاده کنم مثل بقیه ، ولی یه آنیا بلایت وحشی در درونم نمیذاره اصلا :)) حالا قول میدم بعد کنکور روش تمرین کنم :)) 
عاغا هر دفعه که کلاس مشاوره تموم میشه این مشاور گرامی میاد میگه به خانواده سلام برسونید ، و هر دفعه من تا مرز گفتن این میرفتم که شماهم سلام برسونید :||| و امروز بالاخره سوتی درخشانم رو دادم و وقتی گفت سلام برسونید منم گفتم شما هم سلام برسونید :'|  
این بود سوتی من:)) 
  • آنیا بلایت
درست میشه :)))))
ایشالا:)))))
😂😂😂😂😂من با دو برابر سن آنیابلایت از آنیابلایت بدترم :))
عجب:))
واقعا نمیفهمم چیه این تعارفات مسخره!
چی بگم:))
عزززیزم اشکال نداره پیش میاد بابا همون تولد رو که میگی واقعا واسه من اتفاق افتاده تولد من حدود ٢ هفته بعد عیده و خب تو ایام عید هرکی میگه عیدت مبارک آدم میگه عید شما هم مبارک اون سال من ذهنم خیلی درگیر بود و اینا و روز تولدم خانم عموم تماس گرفتن و گفتن تولدت مبارک باشه خوشگلم منم گفتم تولد شما هم مبارک باشه ://// ببین تا چه حد ضایع شدم . 
واااای:)) خدایی این مورد رو شوخی کردم D: تا حالا واسم پیش نیومده:)) ولی هیچی ازم بعید نیست:)) 
حق داشتی خب:)) 
خخخخخخخخ👌 منم گاهی همین اتفاق برام میفته:))😀 
حس بدی داره بعدش:))
😂😂😂😂😂😂
منم ازین سوتیا دادم 
نگران نباش همه عین همیم 

وااای:))
هدیه منو قبول نکردی یادت باشه
من هم گاهی قاطی می کنم اینارو
یا خدای بزرگ :)) من توی وبلاگ خودتون هم گفتم که:)) باور کنید قصد بی ادبی نداشتم اصلا! ولی خب مزرعه‌ی حیوانات رو با دو تا ترجمه و یه دونه زبان اصلی دارم به خدا :'(((((( چهارمیش رو بذارم کجای دلم؟:))))))) 
D:
متاسفم ولی باید بهت بگم که به سن ربط نداره بضیا درست نمیشن .. نمونش خودم:دی
وای بر من :))) چیکار کنیم حالا؟:))
رو سوتی هات کار کن که دانشگاه در پیش و من همچنان در دانشگاه سوژه میباشم با سوتی هام:))))
رو سوتی هات کار کن که دانشگاه در پیش و من همچنان در دانشگاه سوژه میباشم با سوتی هام:))))
یا خدا:')) مطمئنم سلطان سوتی دادن خواهم موند توی دانشگاه :)) البته اگه بتونم برم دانشگاه با این وضعیت تراز امروزم :')
وای منم دقیقن عین تو ام اصن انگار خودم این پستو نوشتم :)) حتی اون تیکه ی تولد تو ام مبارک :دی 
کلا حس میکنم خیلی به هم شباهت داریم خیلی پستات و شخصیتت برام ملموس و قابل درکه :) 
راستی من چند ماهیه ب صورت خواننده ی خاموش پستاتو میخونم ،الانم نمیدونم با چه هدفی کامنت گذاشتم+_+
عه پس همدردیمممممم =))))
واقعا؟ :)) 
مرسی که وقت میذاری و میخونی ^-^ 
و مرسی که روشن شدی :)) روشن بمون :))♡
:/ والا منم همیسه میگم شما هم سلام برسونین 😂
اشتباهه ؟؟؟ 
نه درسته ، ولی مشکل اینجاست که من خانواده‌ی مشاور گرامی رو نمیشناسم که بخوام بهشون سلام برسونم :))))))
اینو گفتى یاد مراحل روبوسى میوفتم و سوتی هاى خودم.
نمیدونى یه چپ یه راسته 
یا یه چپ یه راست یه چپه 
و من متاسفانه بیشتر وقتها امتیاز این مرحله رو از دست دادم.
وای روبوسی-___- من سلطان سوتی توی این موردم:'| همیشه توی مهمونیا بعد از روبوسی به فکر فرو میرم که چجور شد که من از بوس سوم خودم رو عقب کشیدم یا به زور رفتم برای بوس سوم :'| آخرش دو تا یا سه تا بوس؟=))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

پشت آبشار

حتی اگر تمام طول شب را گریسته باشی، باز هم دمیدن صبح برایت نشاط آور خواهد بود

از پشت یه آبشار بلند براتون می نویسم!

Designed By Erfan Powered by Bayan