عشق مطلق

 لَیْسَ الْبِرَّ أَنْ تُوَلُّوا وُجُوهَکُمْ قِبَلَ الْمَشْرِقِ وَالْمَغْرِبِ وَلَٰکِنَّ الْبِرَّ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْیَوْمِ الْآخِرِ وَالْمَلَائِکَةِ وَالْکِتَابِ وَالنَّبِیِّینَ وَآتَى الْمَالَ عَلَىٰ حُبِّهِ ذَوِی الْقُرْبَىٰ وَالْیَتَامَىٰ وَالْمَسَاکِینَ وَابْنَ السَّبِیلِ وَالسَّائِلِینَ وَفِی الرِّقَابِ وَأَقَامَ الصَّلَاةَ وَآتَى الزَّکَاةَ وَالْمُوفُونَ بِعَهْدِهِمْ إِذَا عَاهَدُوا ۖ وَالصَّابِرِینَ فِی الْبَأْسَاءِ وَالضَّرَّاءِ وَحِینَ الْبَأْسِ ۗ أُولَٰئِکَ الَّذِینَ صَدَقُوا ۖ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْمُتَّقُونَ


نیکی، این نیست که (به هنگام نماز)، روی خود را به سوی مشرق یا مغرب کنید؛ (و تمام گفت و گوی شما، درباره قبله و تغییر آن باشد؛) بلکه نیکو کار کسی است که به خدا و روز واپسین و فرشتگان و کتاب خدا و پیامبران، ایمان آورده؛ و مال خود را، با همه‌ی علاقه‌ای که به آن دارد، به خویشاوندان و یتیمان و مستمندان و واماندگان در سفر و سائلان و بردگان، انفاق می‌کند؛ و نماز را بر پا می‌دارد و زکات را می‌پردازد؛ و (همچنین) کسانی که به عهد خود -  به هنگامی که عهد بستند - وفا می‌کنند؛  و در برابر سختی ها و زیان ها و هنگام جنگ، استقامت می‌ورزند؛ اینها کسانی هستند که راست می‌گویند؛ ( و گفتار و کردارشان با اعتقادشان هماهنگ است؛) و اینها پرهیزکارانند.


پ.ن:

واقعا نمیتونم با کلمه‌ها و تایپ کردن مقدار عشق و علاقه‌م رو به آیه ۱۷۷ بقره بگم... فقط همینقدر میتونم بگم که از ته ته ته ته قلبم دلم میخواد جوری زندگی بکنم بتونم تمام اونی بشم که این آیه ازم خواسته... و مسلما هدف آسونی نیست...نمیدونم چقدر قراره عمر کنم و چقدر میتونم تلاش کنم واسه‌ی اینکه شخصیت ضعیف و پر عیب و نقصم رو اونقدری خوب کنم که حکمت خدا رو توی زندگیم فراموش نکنم، توکل رو فراموش نکنم، غرق وابستگی های مسخره نشم، ولی میخوام تمام سعیم رو بکنم و باور داشته باشم که یه روزی بهش میرسم :)

  • آنیا بلایت
منم خیلی دوست دارم این آیه رو:)
^-^♡
چقدر قشنگ . آیات قرآن همیشه تازگی دارند :)
تو میتونی😘:*
همیشه :) ♡
ان شالله ^-^
خیلی ممنونم ازت که توجهم رو به این آیه جلب کردی خیلی ارزشمند بود کارت . من هم دعا میکنم که به هر چیزی که دوست داری برسی :)))
جدن ؟ ^-^ خواهش میکنم عزیزم !! 
ان شالله خودتم به هرچیزی که میخوای برسی :)♡♡
نخوندم فردا میخونم ...
فردا ادبیات 😑😑😑نمیدونم چی داره گ من میخوام سه دور بخونم 
عاها! فکر کنم پست رو میخوای بعدا بخونی! 
امیدوارم امتحانت رو خوب داده باشی ^-^
نخوندم فردا میخونم ...
فردا ادبیات 😑😑😑نمیدونم چی داره گ من میخوام سه دور بخونم 
چی؟D:
 آدمهای بزرگ هدف‌های بزرگ دارن، متونی و من مطمئنم بهش می‌رسی ان‌شاءالله:)
ان شالله :)♡
از اون آیه‌هاست که با علاقه حفظش کردم :)
به به ^-^
من اولین بار دیدم این ایه رو...ولی به نظرم خیلی قشنگه:)
میبینی وقتی یه چنین مرواریدی توی قرآنه ، بعضیا هنوز به خاطر اینکه نمازشون رو با مهر بخونن یا بدون مهر یا فلان چیز حرامه یا نه ، با همدیگه اختلافای ترسناک دارن؟ :)
قشنگ بود خوندمش 😍😍😍
اوهوم پستو میخواستم بعد بخونم ک یادم ولی الان خوندم
^-^ ♡♡
پست قشنگی بود مخصوصن آیه ی انتهاش! 😍
چشمات قشنگ خوند عزیزم *-* ♡♡♡

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

پشت آبشار

حتی اگر تمام طول شب را گریسته باشی، باز هم دمیدن صبح برایت نشاط آور خواهد بود

از پشت یه آبشار بلند براتون می نویسم!

Designed By Erfan Powered by Bayan