میخوام برم فلوریدا :| + عکس گوشه وبلاگ دقیقا وصف حال الانمه:))

بازم توی زیست کلی غلط داشتم!
اینقدر حرصم گرفته که دوست دارم خودم رو بندازم توی یه استخر پر از تمساح گرسنه که تیکه پاره‌م بکنن و دیگه اینجور درصدا رو توی کارنامه‌م نبینم.
اه
پ.ن: میدونم کیفیت پست هام خیلی افتضاح شده، ولی حداقل تا ۸ تیر همینقدر بد مینویسم. اونم تازه حداقل! واقعا ممنونم که تحملم میکنید -_-
  • آنیا بلایت
کوسه هیجانش بیشتره هاا :))
اینم گزینه خوبیه :))
من فک کنم شیمی اینطور شد :||||| منم میام باهات خخخخ
چرا به پستات میگی بی کیفیت :| من دوست دارم تازه منم همینطوری مینویسم بدتر حتی:دی
نه بابا تو خوب می نویسی! من همه‌ش دارم دو خطی پست میذارم و ظاهرا محتوای همه‌شون هم بد دادن زیست شده! 
وای خدا-_- من شیمی رو بد نزدم. کلا زیاد انتظار زیاااد و آنچنانی برای شیمی از خودم ندارم. ولی زیست رو حق ندارم اینقدر گند بزنم و الان فقط لایق اینم که توسط یه جونور وحشی خورده بشم -_____-
مرسیی وقت میذاری و میخونی من رو :)♡♡
والا من کسیو تا حالا  ندیدم که زیست غلط کم بزنه :'(((( 
اختیار داری خانووم خیلی هم خوبه بالاخره کنکور داریما مثل اینکه شوخیه مگه ؛))) 
من که از لجم جدیدا صحیح نمیکنم وقتی از آزمون میام وایمیسم کارنامه اولیه بیاد بعد تحلیل میکنم 
منم هنوز صحیح نکردم و فقط کارنامه اولیه رو دیدم...
خب من این دفعه ۱۷ تا غلط داشتم :'| و قسمت ترسناک قضیه اینه که دیگه جامع بوده و یعنی احتمالا با همین وضعیت کنکور میدم -_- 
مرسییی که وقت میذاری میخونی ^-^♡
عیب نداره پستاتت کوچولو تر شدن .هرچند که همچنان دوست دارم از اون خیال پردازى هاى آنیا طور بخونم اماااا
اصن چه معنى میده الان زیاد پست گذاشتن؟ بعدا حسابى جبران میکنى ..درستا بخون .دِهَه :دى
بنظرم بیشتر شبیه توییت شدن تا پست -_- اونم توییت های یه انسان خسته کننده :'|
از اون خیال پردازیا کلی میذارم بعدا :)))
چشم چشم چشم :)))
مینیمال نویس شدی ولی راحت باش هرچی دوست داری بنویس😙
مرسی که وقت میذاری هنوزم :)♡
ببین مشکل کجاست ؟
تناسب غلط داری یا نه ؟ مثلا یه نفر 35 تا تست از زیست زده ، 20 تاش رو غلط زده این تناسب خوبی نداره حداقل یک سوم ..
بعدم زیست همین جوریه ، باید بیشتر دقت کنی قید ها رو مثل برخلاف و همانند چون آوا باید کل جمله رو بدون در نظر گرفتن همانند و برخلاف به خونی بعد جملات رو سر هم بندی کنی!
زیست نیاز به استدلال هم داره یعنی باید خوب کتاب رو خونده باشی و خوب تست زده باشی :)
موفق باشی نگران نباش فقط مشکل رو پیدا کن .
خب من معمولا ۴۰ تا به بالا از ۵۰ تای زیست رو حل میکنم-_- 
بابا مردم توی کل آزمونشون ۱۰ تا غلط دارن، اونوقت من فقط توی زیست این همه (این آزمون ۱۷ تا!!! ) اشتباه میزنم:)) چه تناسبی عاخه :'((
 والا قبلا بهتر بود درصدام... توی خونه هم خیلی بهترم نسبت به آزمون:(( 
مرسی عزیزم ^-^ ان شالله که خودتم موفق باشی :)♡

همین که مینویسی عاااالیه :))
مرسی که وقت میذاری و میخونی ^-^
امیدوارم موفق باشی
مرسییی
همچنین ^-^
شاید درست نباشه نصیحت و تکرار مکررات باشه ولی من خودم تو همین ده روز غلطامو خیلی کم کردم
خیلی ها!
معمولا تو آزمون به تقریبا همه سوالا جواب میدادم!!و بین پنجاه شص تا غلط کل
سی تاش عمومی بود سی تاش اختصاصی
از سی تای غلط اختصاصی حدودا پونزه بیس تاش زیست بود
برای زیست تا الان پنج شیش تایی آزمون موج آزمون دارم کار میکنم غلطام از بیست رسیده به تک رقمی.امروز هم پنج تا غلط زیست داشتم که خب زیاده ولی خییییلی بهتره
همین طور واس عمومی ها زرد عمومی
کلا مجموعه ای کنکوری کار کنی هر درس رو بعد از چن تا قلق دستت میاد کدوم سوالا بیچارت میکنن که ازشون میگذری یا دقتتو بیشتر میکنی و درستشو میزنی.مثلا همین امروز سی تا غلط کل داشتم:|خب از شصت که بهتره:|
مرسی بنفشه ^-^
بابا من توی خونه همه رو گل و بلبل میزنم:)) نمیدونم سر آزمون چرا اینقدر سوپرایز میشم:)))) 
و اینکه همیشه معمولا حدود ۲۰ تا ۳۰ غلط توی کل آزمونم داشتم :/ بیشترش هم برای اختصاصی ها بود. تا اینکه آزمونای جامع شروع شدن و دیگه ماشالا فقط ۱۶ یا ۱۷ تا توی زیست غلط میزنم :|  حالا این آزمون بازم بهتر بودم نسبت به آزمون جمع بندی پیش ۲...
موفق باشی عزیزم^-^ ایشالا سر جلسه کنکور اشتباهاتت از این کمتر هم بشه و بهترین عملکردت رو داشته باشی^-^
سلام عزیزم :)
خوبی ؟
پستت رو الان خوندم .نگران نباش جانم :) طبیعیه ... ببین درکت میکنم ، رفتی سر آزمون یه سوال میبینی میگی خب من تو این شک دارم اگر نزنم اما حدسم درست بودخب خیلی دلم میسوزه و حیفم میاد .اگر هم بزنم و درست باشه که خب کلی خوشحال میشم اما اگر غلط باشه چی ؟ خب من این نوید رو بهت میدم که اکثر اوقات یعنی ۸۰ درصد موارد اونی که فکر میکتی درسته غلط از آب در میاد و خیلی کم پیش میاد که درست باشه :)))) پس نتیجه میگیریم که به سوالی رسیدی و حتی دو درصدم شک داشتی بدون این که وقت بذاری روش ردش کن و عوضش به سوالی بپرداز که صد درصد مطمئتی و اون وقت میبینی که چه قدر درصدت جابه جا میشه :)
هنوزم دیر نیست تو علمش رو داری پس جای نگرانی نیس ! به جاش هر چند روز یه بار تو این ندت باقی مونده از خودت هی کنکور بگیر و به خانواده بسپار که تو اون چهارساعت اصلا سراغت نیان . بعد فرض کن که سر آزمونی و سعی کن هر دفعه به سوالایی که میرسی و حتی یه درصدم شک داری ردش کنی ... تعداد غلطات رو هر دفعه حتی دو تاهم کم کنی عالیه و بعدش حتما آزمون رو بررسی کن ببین اشتباهات و سولای دام دارش چی بوده
اصلا استرس به خودت راه نده :) تو علمش رو داری این وسط فقط یه سری ریزه کاریاست که اگر درستش کتی همه چی حله :) پس فااایتینننگگگگ❤❤❤❤
موفق باشی ;) 💖💖
سلام شاهتوت جانمممممم^-^
خوبم عزیزم ^-^ با خوندن کامنت قشنگت مگه میشه خوب نباشم! ^-^ خودت خوبی؟ 
امیدوارم به خاطر امتحاناتت خسته نشده باشی و به بهترین نحو از پسشون بر بیای :)♡

وای عاره:)) دقیقا همینجوره:))) البته گاهی اوقاتم شک نداشتم و یهو وقتی میبینم غلط شده خیلی تعجب میکنم:))
حتما به توصیه‌هات عمل میکنم عزیزم :)♡ 
موفق باشیییییی💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛
جا پریدن تو کوسه ها بشین درس بخون
پریدن تو دهن کوسه و شیر راحت تره =))
سنجش بودی امروز یا قلم چی؟ یا گزینه دو یا گاج؟ :دیییی
:)
اول بگو کدوم بودی تا منم بتونم باهات ابراز هم دردی کنم 😭
قلمچیییی :(((
خب پس ! قلم چی سطحش بالاتر از سنجشه! 
خوشحال باش که غلط داشتی!
امروز کلی نکته ی حدید یادگرفتی و یه چند تایی " توجه " به لیست بی دقتی هات اضافه شده و دیگه این بی دقتی هارو تو کنکور تکرار نمیکنی! نیمه پر لیوان رو ببین :)))  اران با بی دقتی ها اشنا بشی بهتره که بعد از کنکور حرصشو بخوری! :)))
دقیقا همینطوره! اگه اینجور بهش نگاه کنی خیلی خیلی خیلی هم اتفاق خوبی بوده:)♡
نه بابا خیلی هم خوبه پستات :-)  
تو موفق میشی آنیای عزیزم :***
مرسی همدم عزیزم ^-^
😙😚💕💕💕
امشب شب قدره، برات دعا میکنم ^_^ 
امیدوارم کنکور هممون ختم به خیر بشه ان شاءالله 
مرسییییییی عزیزمممممم ♡♡♡♡♡♡♡ 
منم واسه تو دعا میکنم که به هرچی میخوای برسی *-* ♡♡♡♡
ان شالله ♡♡
هیچ اشکالی نداره عزیز جان....من خودم خیلی آزمونای آخر رو بد دادم ولی کنکور قراره جواب زحماتت رو بهت بده :)  بزرگترین اشتباه اینه که نا امید بشی...نا امید نشی یه وقتی!  ان شالله که موفق باشی عزیزم:)
مرسی به خاطر این همه امید و انرژی‌^-^♡ 
حتما عزیزم ^-^♡
ممنون♡♡♡♡
+خوش اومدی :)♡
هشت تیر(گریه شدید)😭😭
خدایا رحم کن برما
آآآمیییین :((♡
والا باز گلی به جمال زیست عزیزم
فیزیکککککککککککک رو چه کردییییییییی؟!
یادم نیست دقیقا D: خوب بود فکر کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

پشت آبشار

حتی اگر تمام طول شب را گریسته باشی، باز هم دمیدن صبح برایت نشاط آور خواهد بود

از پشت یه آبشار بلند براتون می نویسم!

Designed By Erfan Powered by Bayan