سفرنامه فلوریدا (قسمت دوم)

یعنی وضعیت ریاضی من سر آزمون بدون اغراق شبیه این قارچه میشه :'| از افتخاراتم توی آزمون جمعه ، به غیر از ۱۷ تا غلط توی زیست، درصد زبانم بود که برخلاف همیشه نتونستم صد بزنم. میپرسید چرا؟! ریدینگ داده بود که سال ۲۰۰۹ ، بیگ بن ۱۵۰ ساله شده. و بعدش سوال پرسیده بود که چه سالی بیگ بن ساخته شده؟ و آنیا بلایتی که توی خونه ضرب و تقسیمای آنچنانی رو ذهنی انجام میده ، جواب تفریق این دو عدد رو ۱۸۵۰ بدست آورده و سر آزمون یه پوزخند هم زده که واقعا این چه سوالاییه میارن؟ هه.
خلاصه اینکه هر چی میگذره برای اینکه برم فلوریدا و خودم رو توی دهن تمساح های اونجا بندازم، مصمم تر میشم:))
+التماس دعا :))♡♡

  • آنیا بلایت
وقتی خواستی تمساح سفارش بدی بی زحمت دوتا سفارش یده چون منم هستم با اشتباهات عجیب این چنینی ....من هر وقت تو حل مسایل شیمی گیر کنم میدونم که جرم مولی رو اشتباه حساب کردم :((
دو تا چیه:)) میخوام بپرم توی استخر پر از تمساااااح =))))
+ وای خدا! دقیقا این آزمون فرمول آسپرین رو به جای c9h8o4 ،  نوشته بودم  c8h9o4 و هزار و پونصد بار سوال رو حل میکردم و به جواب نمیرسیدم به خاطر اشتباه بودن جرم مولی :'(((
عکسه خیییلی خوبهههه :))))))))))))))))
آره=)))))))) خوشم میاد واسه هر پستی یه کامیک دارم =))))
عکسه منو یاد خودم انداخت:))))
منم یاد خودم افتادم:))
فقط اون کمیکه :)))
:))))
آخی عزیزم از این اشتباهات ذهنی . من یکی که خدای اشتباهات ذهنی مسخره ام!  :| 
نگرانش نباش ،کنکوره دیگه میگذره ...
میگم عاشق کمیکت شدم خیلی بانمکه بیچاره😂
آره خیلی گوگوله =))
سلام
حالا چرا تمساح ؟


محتاجیم به دعا
نمیدونم واقعا :))

آخ آخ آخ دقیقا میفهمم چی میگی پارسال سر این موضوع میومدم خونه زار زار گریه میکردم:))
عین این قارچه =)))
عکس عالی بود :)))

:))
شاید باور نکنی ولی منم از اون سوال گذشتم:))))))) مرگ بر ریاضی:دی
کاش منم میگذشتم:| من با اعتماد به نفس زدمش و نمره منفی شد:')
چه بانمکه ^_^
^-^
منم چنین اشتباهاتی داشتم و بعضی مواقع دارم :/
تازه میدونم سؤالت شک دارم اشتباه زدم و شک دارم ولی درستشون نمیکنم چون بازم شک دارم ،، یعنی همیشه هر چی شک کردم همون سوال غلط بوده ...

وقتی سوالی که شک داری رو نمیزنی و درست از آب در میاد هم خیلی بده:((
میگما کمیکتو برداشتم با اجازه
قاااابلی نداره عزیزممم! کامیک من نیست که:)) مال صاحبشه ^-^ من فقط شیر کردم :)♡♡
همین سیستان خودمون هم تمساح داره 😊
امیدوارم که در تست های بعدی بهتر عمل کنید و موفق باشید.
واقعا؟؟؟؟؟ اصلا نمیدونستم ! چه جالب!
ممنون:)
اسم با کلاسی داره، " گاندو " 😊
چه جالب!
اخى این قارچه چقدر بانمکههه
یعنى تو هم سر جلسه امتحان اینقدر بانمک میشى؟:)
اگه حس کنم سوالا رو دارم درست جواب میدم دائم لبخندای خبیثانه میزنم =)))))) ولی اگه هی دچار مشکل بشم این شکلی میشم :))♡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

پشت آبشار

حتی اگر تمام طول شب را گریسته باشی، باز هم دمیدن صبح برایت نشاط آور خواهد بود

از پشت یه آبشار بلند براتون می نویسم!

Designed By Erfan Powered by Bayan