یک پست و چندین پ.ن !

حتما تا حالا دیدین که توی بعضی از فیلما یا کتاب ها وقتی به یه شخصیتی یه تهمت زده میشه یا یه چیز غیرمنطقی بهشون گفته میشه یا یه شخصی از یه رفتار یا حرفشون برداشت اشتباهی میکنه و بینشون سوتفاهم پیش میاد، با اینکه میتونن خیلی راحت و با دلیل و مدرک توضیح بدن و ماجرا رو تموم کنن، به جاش سکوت میکنن و بعد نویسنده فقط از اعصاب خوردی توی ذهن اون شخصیت می‌نویسه و به واسطه‌ی اون سوتفاهم فیلم یا کتاب رو طول میده و این وسط کسی که فیلم رو میبینه یا کتاب رو میخونه، کلی حرص میخوره که بابا رفع ابهام کن تموم شه بره. همیشه بی نهایت از اینکه یه ماجرا رو اینجوری کش میدن متنفر بودم.
  ولی جدیدا تبدیل شدم به اون شخصیتی که وقتی یه برداشت اشتباه از رفتارش میکنن یا بهش تهمت میزنن دیگه خودش رو به در و دیوار نمیکوبه که توضیح بده و رفع ابهام کنه. نه اینکه خوشم بیاد اشتباه فهمیده بشم. نه. فقط متوجه شدم گاهی شخصیت های مقابلم مثل داستان ها اشتباهی متوجه چیزی نشدن. آدم‌ها خیلی پیچیده‌تر از آدمای توی فیلما و کتابا هستن. دلیلش رو واقعا نمیدونم ولی بعضی‌ها از هیچی توی این دنیا، غیر از اینکه خودشون رو قربانی و مظلوم نشون بدن لذت نمی‌برن. اگه بازار قربانی شدنشون کساد بشه، از اولین نفری که باهاش برخورد دارن ظالم میسازن و منتظرن که مثلا طرف مقابلشون یه کار ساده - مثلا دم و بازدم (!) - بکنه و سریع عجیب ترین برداشت های ممکن رو از رفتار طرف میکنن و بعد شروع میکنن به روضه خوندن که به من ظلم شده. در واقع چون از اینکه بهشون ظلم بشه ، به خاطر اون آه و ناله‌ای که میتونن بعدش بکنن خیلی خوشحال میشن، شما هر چقدر سعی کنید موضوع رو براشون روشن کنید بیشتر متهم میشید و به کل کل کردن محکوم میشید.
  خیلی وقته که هر روز بیشتر از دیروز متوجه میشم تصور و برداشتی که تا قبل از هفده ، هجده سالگی از زندگی داشتم خیلی رویایی بوده همه‌ش فکر میکردم توی کتابا زندگی میکنم و مشکلات و بدی ها و آدم‌ها و همه رو مثل توی قصه‌ها می‌دیدم... هر روز از اون چیزی که فکر میکردم میشم دور تر میشم. اهمیتی نداره چند نفر ظاهرا کنارم باشن، هر چی میگذره بیشتر میفهمم تنهام. میفهمم که من با یه دریا دغدغه و سوال و بعضی وقتا آزردگی از رفتارای بقیه توی ذهنم تنهام. من و یه دنیا توضیح ندادن و سکوت و سکوت و سکوت...

پ.ن بی ربط:
پیرزن همسایه‌مون نذری آورده، من و خواهرم با لباسای خونگی در رو باز کردیم که نذری رو بگیریم، میگه چه بدون حجاب خوشگلید =)) بعدم مثال دختر خودش و دخترای فک و فامیلشون که با حجاب بودن و بعدا بی‌حجاب شدن و رفتن امریکا و فلان و بهمان رو میزنه. لابلای صحبتاش هم اشاره میکنه اتفاقا دوستای دخترش که بی حجاب بودن شووَرای بهتری گیرشون اومده! میخندم و میگم مگه واسه این آدم حجاب می‌پوشه! بعد یه سری خاطرات دیگه تعریف میکنه و آخرش میگه شما هم یه چند سال دیگه بی‌حجاب میشید :')) . من واقعا نمیدونم چرا پیرزنای اطراف کسایی که محجبه نیستن دائم امر به معروفشون میکنن و پیرزنای اطراف من دائم امر به منکر میکنن =)) [ قبلا هم توی پست "حریم من" یه نمونه دیگه از پیرزنای امر به منکر کن اطرافم رو گفته بودم :)) ]
 نکنه اگه کلا امر به چیزی نکنی پیرزن شدن آدم‌ قبول نیست؟! :))
پ.ن۲: حقیقتا تا دیروز هیچوقت فکرش رو نمیکردم کسی فکر کنه یکی مثلا به خاطر اینکه شوهر خوبی گیرش بیاد حجاب داره:')) خدا میدونه الان به نظر چند نفر واسه شوور ، محجبه‌ام =))
پ.ن۳: فکر کنم همه اون ویس خانم جلسه‌ای " دیر اومدی نخوا زود برو" رو شنیدن :)) یادم باشه یه بار مفصل درمورد اونم کلی صحبت کنم براتون:))
پ.ن۴: یه اتفاق بامزه‌ هم افتاده که میخوام درمودش یه پست گوگولی و اکلیلی بذارم ولی وقتش رو ندارم :'( یادم بندازید حتما این مورد رو هم واستون پست کنم ^-^
پ.ن۵: خیلی خیلی خیلی التماس دعا... دعا برای آروم شدن و آروم موندن :)💫

  • آنیا بلایت
به حرفای این پیرزنا زیاد گوش نده ، ارتش بی جیره و مواجب شیطونن ک...فطا ! 

از اونجایی که اگه خدا بخواد، چندین سال دیگه خودمم پیرزن میشم، و غیر از اون پیرزنای گوگولی و مهربون هم زیاد دیدم، باید بگم که اصلا همه پیرزنا بوجنس و خبیث یا کسل کننده و امر کننده نیستن:)) منم اصلا قصدم نبود چنین چیزی رو توی پستم بفهمونم به بقیه!
بعضی از آدم ها به هیچ صراطی مستقیم نیستند و برداشت خودشون رو از دیگران میگیرن، به معنای واقعی کلمه زود قضاوت می کنن
حضرت علی مفرماید: قضاوت با حدس و گمان عادلانه نیست.
محتاج دعا، ان شاءالله حاجت روا بشید.
بله دقیقا همینطوره :)
ان شالله، شما هم همینطور :)
آقا متن اصلی رو هزار باز لایک! خیلی قبول دارم ... 
البته امیدوارم توی زندگیت از این آدم و این جور شرایط به ندرت پیش بیاد :)

پیزرن ها کلا ساز مخالفن :| و یه مشخصه شون اینه که میخوان تو همه چی فضولی کنن. حالا اگه باحجاب باشه میگن، سختت نیست؟ اگه بی حجاب باشی میگن از جهنم نمی ترسی؟ :| خلاصه  حساس نشو عزیزم :دی
۴ رو یادت نره. پست گوگولی دوست :دی
مرسییییی ^-^ امیدوارم :)
عاغا من حس میکنم با این پستم ناخواسته به پیرزنا توهین کردم :(( اصلا قشدم این نبوداااا! پیرزنا هم آدمن دیگه! مثل بقیه خوب و بد دارن! حالا ان شالله هر وقت خودم پیرزن شدم، از اون خوباش میشم :دی 
جمعه ۱۸ خرداد ۹۷ , ۰۳:۴۳ کنت مونت کریستو
پیرزنم پیرزنای قدیم !
والا! =))
 میگن به کسی که نخواد بفهمه هرچقدرم توضیح بدی نمی‌فهمه . کسی که صلاحش رو در نفهمیدن بذاره نمی‌فهمه. من تا جایی که ممکنه سعی میکنم اگر مشکلی پیش اومد و کسی از رفتارم برداشت اشتباه کرد توضیح بدم اما دیگه اگه خودش رو زد به نفهمی تقصیر خودشه به قول یکی  میگه مسئول رفتارم هستم اما مسئول اینکه هر کی چه برداشتی از رفتارم بکنه نیستم
عجب پیرزنی-_- جلل خالق پناه بر خدا این چه تفکریه آخه  -_- 
پ .ن سه: من نشنیدم این وویسه رو موضوعش چیه؟ منتظر پستت هستم دربارش 
 
دقیقا همینطوره عزیزم... باید خوب باشی، ولی تمام وقت و انرژیت رو برای اثبات خوب بودن نکنی... و قطعا یه وقتایی آدم باید سوتفاهم ها رو برطرف کنه... اما اگر طرف مقابل تصمیم گرفته باشه سوتفاهم برطرف نشه، دیگه نمیشه کاری کرد :)
یه خانم هست که توی جلسه قرآن یا توی روضه داره سخنرانی میکنه و بعد یکی ازش یه سوال میپرسه، بعد این خانم شروع میکنه با فحاشی و داد و هوار جواب طرف مقابل رو میده :)) هم ترسناکه و هم خنده دار!
دنبال شدین به بنده هم سری بزنید
بعضی وقتا اصلا هر چی توضیح هم بدی باز طرف مقابل قبول نمی کنه. همون بهتر که آدم وقتش رو برا این توضیح ها نذاره!
+ اصلا همه چیو ربط میدن به شوهر:)) 
میترسم فردا پس فردا بگن دم و بازدم میکنید، معلومه دنبال شوورید =))
اتفاقا تصورمنم خیلی با دو سه سال پیشم فرق کرده احساس میکنم الان برخلاف اون سالا خیلی واقعی تر به مسائل و اتفاقات پیش رو نگاه میکنم-_-
پ ن2 خیلی هست!!!!!!!!!!!منکه حتی توی اقواممونم این افرادو دیدم:(
پ ن3 خانم جلسه ای:))))))))حتما بگو برامون
پ ن 5 محتاجیم بدعا:))*
ببین من فکر نمی‌‌کردم که دنیا گل و بلبل و زیبا و رنگین کمونی و اکلیلی و عالیه، ولی فکر نمی‌کردم دیگه آدما تا این حد پیچیده باشن و کلا یه سری چیزا اینقدر بی‌رحمانه باشه... یا اصلا فکر نمیکردم که یه جاهایی باید از حقم بگذرم و خیلی چیزای دیگه...
+پ.ن۲: افرادی که برای شوور خوب محجبه میشن یا افرادی که فکر میکنن مردم محجبه ها واسه شوور خوب محجبه شدن؟ :دی 
حتما:)) ♡♡
منم اکثرا ترجیح میدم بحث نکنم:| چون واقعا گاهی نمیشه فهموند حق با توئه!
چی بگم:| پیرزنه لابد دیده که میگه:)))))))
خوشگل کی بودی توو *__* :))
من نمیگم که دروغ میگه، منم خودم هزار و پونصد نفر رو دیدم که محجبه بودن و بعدا بی حجاب شدن و بر عکس. به نظر من قضیه برای خیلی از این افراد خیلی با این تصور که "برای شوور" و غیره و غیره یکی محجبه شده یا برعکس یکی واسه همینا تیپ میزنه فاصله داره... به نظرم برمیگرده به عقاید آدم و یه سری حد و مرزای توی ذهنش...به نظر منم آدما تغییر میکنن، ولی چیزی که خیلی مهمه اینه که قدرت تصمیم گیری دارن در این موارد و حق استفاده ازش رو هم دارن و بقیه نباید قضاوتشون کنن. ما هیچوقت نمیدونیم تصمیم محجبه شدن یا بی حجاب شدن واسه یکی چقدر پشتش فکر و اخلاص بوده یا چقدر ریا بوده... نیازی هم نیست که بدونیم و قضاوت کنیم در واقع... و بعد از اینا کلا از این پیش بینی ها که مثلا همه محجبه ها بی حجاب میشن، یا همه با آرزوی پزشکی میرن تجربی و بعد حسابداری میخونن توی دانشگاه بدون کنکور ، یا همه میخوان در آینده وجدان کاری داشته باشن و غیره و غیره ولی برعکسش میشه و تو هم جز اون دسته‌ای بدم میاد :'| هیچکس نمیدونه طرف مقابلش واقعا چجور آدمیه و چرا یه تصمیمی رو میگیره:)) 
چقدر طولانی شد:))) چرا واقعا؟:)) نباید اینا رو توی پست میگفتم؟:))
+ ای بابا خجالتم نده =)))))))♡♡♡
تو خونه قرار بوده چادر مشکی بپوشید؟ ولی خدایی چادریا شوهرای بهتری گیرشون میاد متاسفانه
من بیرون از خونه‌ هم چادر مشکی نمی‌پوشم :دی 
والا همسایه ما که میگفت برعکسه =))
متاسفانه نداره که:)) ایشالا هم چادریا و هم غیر چادریا و کلا همه همسر خوب گیرشون بیاد :)))♡ 
کلا به نظرم ترکیب " شوور خوب" خیلی کلیه و در نظر هر کسی فرق داره...
شنبه ۱۹ خرداد ۹۷ , ۰۱:۱۱ آمانیتا موسکاریا🍄
آنیا دقیقا پ.ن ٣ رو من نشنیدم:|
ببین من الان تنهام و دوستی ندارم:( بیا با هم دوست تر بشیم:))))
بذار این کنکوربدجنس تموم شه، راه های ارتباطی م رو وصل کنم، کلی از وجودت در خارج از بیان استفاده ببرم:))
میگردم پیدا میکنم ویسش رو میذارم توی یه پست=))
بیا در آغوشم آمااانیتاااااااااا  /😍\  من برای هرگونه دوست تر شدن پایه‌ام ^-^ =))♡
ان شالله که تموم میشه، به خوبی و خوشی هم تموم میشه و بعدش می‌ترکونیم :))) 
کاملن درست میگی قضاوت زود هنگام بده اصن کلن بده:))
اوهوم:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

پشت آبشار

حتی اگر تمام طول شب را گریسته باشی، باز هم دمیدن صبح برایت نشاط آور خواهد بود

از پشت یه آبشار بلند براتون می نویسم!

Designed By Erfan Powered by Bayan