یه نفس عمیق بکشم!

دوباره سلام :)
آنیا بلایتی هستم که چمدونش رو از ویندی پاپلرز بست و رفت پشت یه آبشار بلند و متروک مشغول نوشتن شد :))
تصمیم گرفتم فقط آدرسم رو عوض کنم، چون حدس میزنم پریمرز فقط آدرس رو داشته و وبلاگای مورد علاقه‌م رو نمیخونه و از طرفی هم وقتی آدرس رو عوض کردم مطمئنم متوجه جدیتم میشه و دیگه با گوگل کردن و غیره و غیره سعی نمیکنه پیدام کنه:)) واسه همین با آرشیو کاری ندارم...
دیگه این تمام چیزی بود که از دستم بر میومد... تمام خواسته‌ی من اینه که سوتفاهمی پیش نیاد و اشتباهی قضاوت نشم و نگران فیدبک دوستای دنیای واقعیم و فک و فامیل و اینا درمورد نوشته هام نباشم... حالا اگه هر کسی دوباره اینجا رو پیدا کنه فقط بدونه که حق نداره از پستی ناراحت بشه یا سوالی براش پیش بیاد و اگه اینجور شد باید همه‌ش رو تنهایی تحمل کنه و به هیچ وجه حق بهم زدن آرامش من رو  با سوال پرسیدن نداره و هیچ چیز و هیچ کس به اندازه آرامش و نوشتن برام اهمیت نداره :)
+آدرس قبلی رو خودم توی یه شرایط رودربایستی و اینا بهش داده بودم و بلافاصله پشیمون شدم:)) 

++ واقعا خیلی به آدرس جدید و اسم جدید وبلاگ فکر کردم و هیچ چیز به قشنگی ویندی پاپلرز نبود واسم... که دیگه تصمیم گرفتم این اسم و آدرس جدید رو انتخاب کنم:) یک پنجم ویندی پاپلرز دوسش ندارم و یه غم عجیبی توی دلم نشسته:'( امیدوارم یه روزی بتونم اون گوشه‌ی وبلاگ درمورد "پشت آبشار" چیزای قشنگتری بنویسم :'( 

+++ پشت آبشار حتی نصف ویندی پاپلرز رویایی هست ؟ :'(

  • آنیا بلایت
مهم خودتی. این اسمها بهونه است عزیزم
آره ولی من به اندازه‌ی آنه شرلی روی اسم مکان ها و غیره حساسم :))
دوشنبه ۲۸ خرداد ۹۷ , ۱۴:۲۳ پلڪــــ شیشـہ اے
به نظرم محشرررره
مرسییییی
آنیا جون خیلی اسم شیکیه...
نمیخوام تعریف الکی کنم، دیدم خیلی کیف کردم.
توضیحم حتما یه چیز شیک و عالی پیدا میکنی، اصلا این اسم جون میده واسه خیال پردازی :)
مرسی ارکیده‌ی مهربونم ^-^ ♡
حتما یه چیز رویایی و اکلیلی می‌نویسم و میذارم اون گوشه :)) امیدوارم دوست داشته باشی :))
شاید اگه من بودم میذاشتم آن سوی رنگین کمان :))
Over the Rainbow :)
چه قشنگ:)) اتفاقا یکی از انتخاب هم Rainbow valley بود:)) دره‌ی رنگین کمان:))

چقدر قشنگ :)  
خیلی هم عالی من میخواستم بهت بگم عوض کن ولی اون پستی که گذاشتی دیگه گفتم حتما اینجوری خودت راحت تری:)) 
مبارک باشه عزیزم :) 

اولش فکر کردم شاید چون اعتماد به نفسم کمه از این بابت ناراحت شدم. ولی بیشتر که فکر کردم دیدم با اینکه به همونم ربط داشته، چیزای دیگه‌ای هم توش دخیل بودن که اصلا به من مربوط نیستن... خلاصه که آرامشم رو به اسم و آدرس قبلی ترجیح دادم :))
چه جالب پس ادرس عوض کنی چیزی نمیپره :)
خوب کاری کردی:| کی حوصله جواب پس دادن داره:دی
اسمشم قشنگه*-*
عکسه که خیلی عالیه خنکاش رو احساس میکنم ! :)
بلی بلی ^-^
والا:))) 
مرسییی *-*
آره عالیه واقعا ^-^ 
من اصلا دوست ندارم برام یک موقع این اتفاق بیوفته. دوست دارم اگر قراره کسی از آشناهام چیزی رو بخونند چیزی باشه که خودم اونجور خواستم و مطلعم ولی اینجوری اصلا..تو هم خوب میکنی کاری رو میکنی که احساس آرامش بیشتری بهت میده و خیالت راحت تره .. همین درستشه.

ابشاره که خیلی قشنگه. اسم هایی هم که نوشتی قشنگن فقط واسه من یکم یاد آوریش سخته :))

ایشالا که وبلاگت همیشه امن و امان بمونه برات خاتون عزیزم ^-^
دقیقا... 
خیلی بهش فکر کردم و آخرش به این نتیجه رسیدم که آرامشم از همه چیز بیشتر واسم مهمه :)
اینا که خوبن:))) یه محل های عجیب و غریبی از توی کتابای هری‌پاتر دائم میومد توی ذهنم که نگو=)) 
همه در حال اسباب کشین چرا؟
:))
الان تازه فهمیدم چه اتفاقی افتاده:))
بله!
عنوان پستت شبیه به متن پست اخرم هست :))
پیشنهاد میکنم حتما بخونیش!

+اشکالی نداره !
ما به هرحال به همین اسم ویندی پاپلرز میشناسیمت :))
ولی بنظرم اسم جدید وبلاگت هم قشنگه و احساسیه 💛

حتما حتما میخونم :)♡♡
+ واقعا؟ ^-^ مرسی ممنان ^-^
سه شنبه ۲۹ خرداد ۹۷ , ۰۰:۲۱ آمانیتا موسکاریا🍄
دختر لیمویی ما همه جوره دوستت داریم...اینا همه لقبن، take it easy.

آمانیتااااااااااا ^-^ دختر لیمویی خیلی قشنگ و گوگولی بود :))) ♡♡♡♡♡ 
منم تو رو دوست داااارم:) 

چه خوش ذوق⁦❤️⁩⁦❤️⁩خوشم اومد:)
 اگه یه روزی آشنایی وب م رو پیدا کنه ،من فقط میزارم و فرارمیکنم:))
خوشحالم خوشت اومده ^-^♡♡
یا خدا=)) قبل رفتن آدرس جدید رو به ما بده  :دی 
:)))))این خیلیییی جذابه!نه که اسم قبلی بد باشه ها نه!
اما این منو بیشتر به خیال فرو میبره!
چقدر خووووب ^-^
سه شنبه ۲۹ خرداد ۹۷ , ۱۲:۳۵ آمانیتا موسکاریا🍄
حیف که توی بیان، لیمو داریم وگرنه اسم لیمو و کلا دختر لیمویی برازنده ی توعه ;)))
ممنان ^-^
+ تا آخرین لحظه میخواستم آدرس رو این بذارم yellow tulips valley:')) دره‌ی لاله‌های زرد :'))
واو دره لاله های زرد 
خب لاله های قرمز 
هوم؟
چقد تو خود خودِ آنه ای:)
لاله‌های قرمز هم خوبه ولی من کلا ارادت زیادی به زرد دارم :)) 
^-^♡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

پشت آبشار

حتی اگر تمام طول شب را گریسته باشی، باز هم دمیدن صبح برایت نشاط آور خواهد بود

از پشت یه آبشار بلند براتون می نویسم!

Designed By Erfan Powered by Bayan