عنوان بنویسم تو این شرایط؟ :')

امروز یهو اونقدر حالم بد شد که هر چیزی که نباید میگفتم رو گفتم به خانوادم. اونقدرم عصبانیم و اونقدر ته کشیدم و اونقدر لجم گرفته از همه چیز و اونقدر از تمام دفعات پیش حالم بدتره که نمی‌تونید تصور کنید. این هفته‌ی مزخرف رو تموم میکنم و بعد یه کارایی میکنم تا واقعا همه کس دست از سرم برداره. اونقدر راه های عجیب و غریبی که ازم بعید بوده رو پیش میرم که همه شاخ درارن.
نمیدونم گفتم یا نه که چقدر از شیمی متنفرم و اینکه شیمی زرد پی آشیلم بوده تو کنکور و گند شدن رتبه‌ی پارسالم به خاطر این بود که دانش آموز تجربی احمق بیشعور نا امید افسرده‌ای مثل من شیمیش رو یک درصد زده بوده.
ولی می‌دونید چیه؟ میخوام برم یه شهر دور توی یه دانشگاه خنده دار و مزخرف شیمی بخونم. با اینکه با رتبه‌‌ی احتمالیم چیزای خیلی بهتری هم میشه رفت. بعدش صد سال یه بارم بر نمیگردم و هیچ مهمونی و عروسی و عزایی هم شرکت نمیکنم. هر کااااری که دلم بخواد میکنم تا به بقیه ثابت کنم چقدر غیرقابل پیش بینی و کنترلم.
ولی بعدش دیگه خیال فک و فامیل راحت میشه که  آخیش دختر فلانی نرفت فلان رشته تا از بچه‌های ما جلو بزنه و دوباره دهنشون رو میبندن و اظهار نظر نمیکنن که کنکور چی شد یا برو چیکار کن. اون همسایه امر به منکر کن رو هم دیگه نمیبینم که بخواد واسم پیش بینی کنه که حجابم رو چند سال دیگه میذارم کنار و یا فلانی پیشنهاد بده که دخترت رو زودتر بفرست دانشگاه که شوور گیرش بیاد و خوب نیس که خواستگار رد میکنی و فلان. 
از همه مردم بدم میاد.
از اون همسایه‌ای که دخترش  از وسط بهشت و ناز و نعمت و امکانات با یه رتبه‌ی افتضاح سال عهد بوق پردیس پزشکی یه شهر آشغال قبول شده و به من میگفت برو پرستاری بخون و هییییی پشت کنکور نمون بدم میاد‌.
از هر کسی که هر جوری هر دفعه درمورد کنکور ازم سوال پرسیده متنفرم. 
از اونی که هدفش حسابداری دانشگاه آشغاله ولی درمورد آینده من نظر میده متنفرم.
میخوام به همه ثابت کنم که چقدر قدرت اینو دارم که هرکاری بخوام رو میکنم. اینکه اصلا من شاید نخوام هیچوقت به اون غایت مقدس و بلند مرتبه و گل و بلبلی و رنگین کمونی و اکلیلی ازدواج برسم یا در حد پسرای احمق و مفت خورشون باشم. اینکه هر جایی که بخوام هر رشته‌ای که بخوام رو میخونم. هر وقتم دلم بخواد میرم دانشگاه و هر مهمونی که دلم‌بخواد رو میرم و هر کدومم نخوام نمیرم و به هر سوالی که دلم بخواد جواب میدم.
 تازه دلم میخواد اینجا بتونم فحش بدم و ولی هی رعایت کردم.
اینجام فحش میدم که بدونید هر کاری بخوام میکنم.
فااااک. فاک به این شرایط.

  • آنیا بلایت
بیتربیت:(
آنیا جان، حرف مردم اون قدر ارزش نداره که بخوای آینده ت رو وابسته بهش تعیین کنی. می دونم آزار دهنده س، و غیرقابل تحمل. اما نباید بذاری روی موضوع مهمی مثل انتخاب رشته ت تاثیر بذاره.
خدا رو شکر هنوز وقت داری برای این که در مورد رشته ت تصمیم بگیری و احتمالا تا نتایج بیاد، می تونی به اعصابت مسلط بشی و با ذهن آروم تری تصمیم بگیری.
دقیقا منم یه همچین کارایی میخواد ازم سر بزنه :/
ولی دلم میخواد یه رشته خوب قبول شم و اینکارارو کنم :/
به خودت ضرر نزن 
گور بابای چرت و پرتای همیشگی 
منم وقتی کنکورداشتم ازاین فکرازیادمی کردم
الانم حتی ازاین فکرازیادمی کنم.
کارخوبی میکنی اگه عملیش کنی
عزیزم منم کنکوریم و حالتو درک میکنم، این چیزایی که ازش مینالی و اذیتت میکنه بخاطر حرف مردم نیست واسه خاطر اینه که خودت داری خودتو سرزنش میکنی، درواقع داری خودزنی میکنی. اینقدر به خودت سخت نگیر بذار زمان بگذره. اگه آرامش داشته باشی گذر زمان همه چیو حل میکنه. انشاالله که کنکورتم عالی میدی میری یه دانشگاه خوب. حالا چند روز مونده به کنکور با این افکار منفی فکرتو خراب نکن.
فعلا هیچ متنی مربوط به کنکور نمی‌خونم :|
روحیه‌مو نیاز دارم :|
دوشنبه ۴ تیر ۹۷ , ۱۶:۰۳ پشمآلِ پشمآلو
بنظرم اگه اینکارو بکنی در واقع به حرف اونا گوش دادی و فشارشون روت اثر گذاشته
بنظرم تو همون کاری و بکن که دوس داری .. به این ک کی لجش درمیا فک نکن برا تصمیم گیری
عزیزم آروم باش ولشون کن بذار هر چی می‌خوان بگن دیگه اینا انقدر بیکارن که نمی دونن بیکاری ها و بی حوصلگی هاشون رو چجوری خالی کنن . همچین آدم هایی از ته دلشون معتقدن که تو از اونا خیلی بهتری اینطور حرفای دو هزاری و  صغری کبری چیدن های بقیه به کمبود هاشون بر میگرده   من با کامنت الهه موافقم  
دوشنبه ۴ تیر ۹۷ , ۱۶:۱۲ پلڪــــ شیشـہ اے
بابا بیخیال همه شون.
زحماتت رو عشقه و هدفی که این مدت واسش جنگیدی. کنکور که رد بشه در دهن همه بسته میشه.
حسودا همیشه هستن. در مورررررررد همه چی حسادت میکنند.حرف میزنند. نظر میدن. مخالفت می کنند. 
بعضا هم بعضی اظهار نظرها واسه اینه که دم کنکور یا توی یه شرایط ویژه آرامشت و بهم بزنند و از مسیری که می خواستی دورت نند.

:) آنیا دو روز دیگه حالت خوب میشه. فشار روزای پیش از کنکوره. محل نده. :)
ان شاءالله که بسته به تلاشت و حتی بیشتر، نتیجه بسیارررررر خوب بگیری و بیای اینجا بنویسی و ما رو هم خوشحال کنی.
هم شما و هم همه کنکورای عزیز :) :*
لبخند بزن و آروم باش
من هم موقعی که کنکور میدادم با این مشکلات مواجه بودم :) 
و این حالتت رو خیلی خوب درک میکنم چون مشابهش رو چشیدم :) 
فقط بهت بگم که میگذره :) ❤
آنیا جون من کاااااااملا درکت میکنم
باور کن حداقل نصف کنکوریا تو همچین شرایطی دست و پا میزنن و تنها نیستی
اصلا بیا همگی با هم فرار کنیم از خونه بریم تو یه جزیره زندگی کنیم؟ هان ؟چطوره؟

با غصه خوردن که چیزی حل نمیشه!
اصلا بگو فااااااک اوری بادی!
گور بابای بقیه
خودتو حرص نده پوست خوشگلت چروک میشه :(

تو سعی کن کر باشی و حرفاشونو نشنوی!
همون کاریو ، دقیقا و دقیقا همون کاریو بکن که حس خوب بهت منتقل میکنه!
تو با شاد بودنت و خوشبخت بودنت حرص بقیه رو دربیار !

نفس عمیق بکش دخترم
آنیای مهربونم 😢💔
الان تو وضعیتی هستم که میگم ۱۰۰‎٪ درکت میکنم 😞
این کنکور لعنتی حال هممونو بد کرده 😢

انشالله به خوبی تموم شه 💜
اخییییشششششش منم راحت شدم با فحش اخر هم تیر خلاص رو زدی 
:)))))
چقد مردم فضول و همه کارن همه متخصص کنکور شدن اصن متخصص همه چی :||||
نابودمون کرده  این کنکور :(
تنها نیستی :/
یه استاد بیوشیمی داریم که الآن رئیس دانشکده پزشکی هم هست... اون هم دقیقا به هدف دور شدن از شهر و خانواده اش رفته یه شهر دور واسه تحصیل و... 
الآن چه قدر اوضاع زندگیش از خیلی از پزشکا بهتره! 
میدونی؟ موفقیت فقط تو رشته های تاپ خلاصه نمیشه. 
مهم صلابت و اعتماد به نفسه! 
و تو حتما موفق میشی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پشت آبشار

حتی اگر تمام طول شب را گریسته باشی، باز هم دمیدن صبح برایت نشاط آور خواهد بود

از پشت یه آبشار بلند براتون می نویسم!

Designed By Erfan Powered by Bayan