هینچ! +[صدا و تصویر! ]

وی‌وی [خواهر کوچیکم که تقریبا سه سالشه:)) اسمش یه چیز دیگه‌ست ولی اینجا با این اسم درموردش می‌نویسم! VV ] اومده بهم میگه آجی هینچِ سفید برفی رو بیار نازش کنم :))) بعد من مونده بودم هینچ چیه که یادم افتاد نمی‌تونه "ف" اول کلمه‌ها رو تلفظ کنه و مثلا به فاطمه میگه هاطمه :))) خلاصه که متوجه شدم منظورش فنچ سفیده! میگه فنچ سفید رو برام بیار نازش کنم :))
اصلا خودتون بشنوید:

دریافت
حجم: 677 کیلوبایت


  • آنیا بلایت
من عاشقِ نوکِ فنچم :)
منم:)) خیلی گوگولی و خوش رنگه!
خخخخخ عزیزم الهی:)) چقدر شیرین زبونه ماشاالله:)
^_^💜
کوچولو ها زبان بامزه و شیرینی دارن:))
اوهوم :)))
عزززیزززم😊😍💜
^-^💜💜💜
عزیز دلم*_*
برادرزاده‌ی منم بچه بود نمی‌تونسنت بگه مبل می‌گفت مُلب، همه عاشق این ملب گفتنش بودن:))
آخیییی:))))))))) ملب=)))))))))))))))))))))))))))
حرصشو در آوردی هاا :)))

چه هنیچ نازی، گوگولی :))
عار دیگه آخرش عصبانی شد=))))
چشمات گوگولی می بینه=))))
آخی...😍 چرا بچه رو حرص میدی؟:))) هینچ رو بیار نازش کنه دیگه!
عاغا دلم مبخواست هی بگه هینچ! هینچ سفید برفی!!!! 
آوردم دادم بهش!
چرا از بچه استفاده ابزاری میکنی؟؟
اصلا چرا عصبانیش کردی؟؟هینچ بده بهش دیگه
متاسفم :))) عاخه خیلی قشنگ میگفت هینچ:)) دلم خواست که هی تکرارش کنه=)))))))
دادیم بهش هینچ رو=)))
خیلی قشنگ بود ...
خدا حفظشون کنه. بچه ها کلا انرژی مثبت اند برا آدم.
:)
خوشحالم خوشتون اومده :)
دقیقا :) هرچی غم و غصه و نگرانی دارم رو با بچه‌ها فراموش میکنم :)
ای جانم چقدر خوب که خواهر کوچولو داری دنیای کوچولوها خیلی قشنگه واقعا :))
واقعا عالی‌ان بچه ها=)) کنارشون میشه کلی بچگی کرد و شاد بود بی دلیل :))♡
هینچو!!! میفمی؟! هــــــینــــــچ!!!:))
بلند میشد میکوبیدت دیوار:))
دیگه نذاشتم عصبانی‌تر بشه=))))) هینچ رو تقدیمش کردم=))
يكشنبه ۲۱ مرداد ۹۷ , ۱۵:۱۳ آمانیتا موسکاریا🍄
هینچِ سفید برفی رو چرا نمیاری؟ چرا اون دختر گوگولی رو اذیت میکنی عاخه؟ هینچِ سفید برفی *_*

+ چقدر صدات تغییر کرده :) :| :دی 
آوردیم عاغا:))) 
+من همیشه میگم صدام توی فیلم و ویس و اینا با اونی که توی واقعیته فرق داره :'| نمیگم توی واقعیت صدام عالیه ولی هرچی هست از توی ویس و فیلم بهتره:| اصلا خوشم نمیاد صدای ضبط شده‌ی خودم رو بشنوم:))))))) 
++ نسبت به واقعیت تغییر مثبت کرده یا منفی؟:))
ای جاااااانم 😍😍😍😍😍دلم رفت ک برا هنچ گفتنش 💜
3دفعه گوش دادم ویس
هینچ ! هیییینچ!!!😂😙💗💗💗
عززززززیزم فداش دیگه....
خداحفظش کنه :*
چه هینچ خوشگلیم دارین ^_^
دور از جونت عزیزمممممم:))♡♡♡
مرسییی♡♡♡
قلبون جفتشون هم هنچ هم وی وی
دور از جونتتتت 😍❤💙❤💙
جان جانننن 😍😍😍😍😍
قربون حرف زدنش
دور از جونت عزیزم 😍❤
دوشنبه ۲۲ مرداد ۹۷ , ۱۶:۳۵ پلڪــــ شیشـہ اے
وای ماماااان. جیگر جیگر ...
آخه چه این بچه رو عصبانی می کنی ... :))))) بده بهش اون هینچ و ....
وای سفید برفی گفتنشو ... ^___^ 
آقا با ما نکنید این کارا رو. من به شدت علاقه به چلوندن بچه ها دارم. الان چه جوری بچلونمش با این حجم احساساتی که رو دستم مونده.
دیگه آخرش هینچ سفید برفی رو بهش دادم و خوشحال شد و کلی ذوق کرد:)))))
خوشحالم خوشت اومده :))))))))) من به جای تو لپش رو می‌کشم :)))♡♡♡♡♡♡
عزیزززم
:))♡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

پشت آبشار

حتی اگر تمام طول شب را گریسته باشی، باز هم دمیدن صبح برایت نشاط آور خواهد بود

از پشت یه آبشار بلند براتون می نویسم!

Designed By Erfan Powered by Bayan