تازه جنسیتشم مشخص شده =)) +

یکی از همکلاسی‌هامون باردار شده :| 

اونوقت من هنوز منتظر کیفیت ۷۸۰ قسمت سوم انیمیشن هتل ترانسیلوانیا نشستم و لابلاش به خاطر کنکور افسردگی میگیرم و اونقدر چیپس و ماست میخورم که اوردوزِ چیپس و ماست کنم =))))))))))))))

عکس پروفایل هم‌کلاسی مذکور =))

+ ماه آخرشه =))

  • آنیا بلایت
خب نگاه؟
هیچی ولش بیا بگو دیگه چه انیمیشنایی داری😅
تیکی نظرت چیه یه پست بنویسم و معرفی کنم انیمیشنای مورد علاقه‌م رو؟=))
منم منتظر رسیدن به هدفم خخخخخخ
خودمونو عشق است 😎
ان‌شالله که به هدفت برسی عزییییزم ^-^
به دیدن این چیزا عادت میکنی من دختر عمه ام همسن من بود نوه دو ساله داشت
یا خداااا =))) مگه چند سالتهههه؟=))
چه وضعشه جداً؟! دختر ۱۵ ساله می‌شناسم بچه‌‌ی شیرخواره تو بغلشه. :| 
اولین همکلاسی‌ای بود که باردار شده=))
او مای گاد :((
من که از شماها کلی بزرگترم و دغدغه ام به قول تو اپیزودهای سریال مورد علاقه امه چی بگم :|
یه بسته چیپس بیار باهم بخوریم=))))♡♡
منم دلم میخواد از چیپس و ماست اوردوز کنم😭😭😭
بیا در کنار هم اوردوز کنیم=))
دوتا از هم کلاسیام بچه دارن، یکیش پسرش حدود ۱۱ ماهشه اون یکی حدودا ۴ سالشه، یکی دیگه  از دوستامم الان بارداره :)
خلاصه که غمت نباشه،تنها نیستی :))
فقط اونی که چهارسالشه =))))))))))))))))))))))
یا خدا=)))))
ئه اگه کیفیتِ خوبش اومد به ما هم بگین؛ منم منتظرم :)) خواستم بگم که یه وقت فکر نکنید در اقلیت هستین D:
+ احیانا منظورتون 720 نبود؟ :-"
حتما میام میگم=)))
+ وای ببخشید من خیلی از این خبر شوکه شدم :)) دیگه حالیم نبود چی دارم تایپ میکنم=))))))
سوم دبیرستان که کلاس امتحان نهایی گذاشته بودن برای دانش‌آموزها، باردار بود و می‌اومد سر کلاس :)
آخی عزیزم :) خدا حفظشون کنه :)
 قربونت برم ما چیپس و ماست نخورده و اور دوز نکرده اضافه وزن داریم وای به اینکه چیپس هم بخوریم :)))
اینقدر چیپس و ماست تایپ کردم که گشنه‌ام شد :(((((
+ چیپس ماست و ریحان مزمز رو امتحان کردی؟ :(((
عزیزم 
نه راستش ، من 2-3 سالی هست که تنقلات رو خیلی جدی سعی کردم محدود کنم :(
واسه یه بارم که شده امتحان کن:)) عالیه:))))
با این همه تبلیغاتی که کردی حتما امتحان میکنم :)
مراقب باش وابسته نشی فقط :)))♡
چیپس و ماست لطفا :)
بیا پشت آبشار باهم بخوریم :))
۳۳
واقعا نوه داشتن توی ۳۳ سالگی غیرممکن به نظر میاد :/ یا ریاضیات من ضعیفه :)))
چه نسل جدید، عجله دارن! :))
آره والا :))*
:)))))عادیه اینا نباید سخت گرفت همیشه یه سری زودتر تشکیل خانواده دادن و خب یه سری دیرتر و یه سری اصلا تشکیل خانواده ندادن.
جزو هرکدوم که باشیم مهم اینه که با شرایطی که داریم کیف کنیم و لذت ببریم
به قول یه دوستی،اکنون مون گم نکنیم.
چون اولین همکلاسی بود که باردار شده بود خیلی عجیب بود:)) 
انشالله که همه بتونن از زندگیشون راضی باشن :)
من موافقم که😍
پس حتما می‌نویسم!
یا خدا :|
یکی از دوستام تعریف میکرد همکلاسیش که هم سنمون بود، یه سالی هست که بچه ی دومش رو به دنیا آورده :|
چرا و چگونه ؟ =)))))))
ای جان!
خدا حفظش کنه:)
الهی آمین ^-^
بیش ازبقیه من کیفیت٧٨٠ منو ب خودش جلب کرد:)))) گفتم لابد ی کیفیت بین ٧٢٠و ١٠٨٠ هست :)))))) وای خدا:))
ایول بابا:/// باز خوبه این ما یکی برای امتحان سال سوم اومد حامله بود اونیکی هم سال دوم کنکورمون یهویی حامله شد:))))) 
چیپس با ماست سون:d  خیلی کم میخورم :)) ینی دوبار امتحان کردم فقط:))
آره دوستان اشاره کردن:)) ولی درستش نکردم یادگاری بمونه که چقدر موقع نوشتن این پست شوکه بودم:))
چیپس رو با ماست محلی اینجا میخورم :)) ماست سون خیلی چرب و شیرینه :))
عجیبم نیست 
دوست من اول دبیرستان بودم ازد کرد سن بچش با چندمین  سالگرد ازدواجش یکیه 
س سالشه 😄
منم ک منتظرم ببینم اخر سریال مسخره پدر چ میشه 😂
اولین باری که یکی از همکلاسی هام ازدواج کرد، تابستونی بود که میخواستیم بریم دوم راهنمایی :| ازدواج سنتی و اینا هم نبود:| با دوست پسرش ازدواج کرد:| سه سال بعدشم طلاق گرفت :|
:)))))
ممکنه. 
خب ۱۵ مامان شده بود دخترشم ۱۵ مامان شده بود
احتمالا به زودی نتیجه‌دار هم میشه :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

پشت آبشار

حتی اگر تمام طول شب را گریسته باشی، باز هم دمیدن صبح برایت نشاط آور خواهد بود

از پشت یه آبشار بلند براتون می نویسم!

Designed By Erfan Powered by Bayan