علایق دور افتاده‌ی آنیا بلایت!

نمی‌دونم از روی پست‌هام توجه شدید یا نه ولی من به شدت عاشق کامیک هستم :)) کامیک‌هایی که دوست دارم هم حتما نباید یه سری کامیک معروف توی کامیک‌ بوک‌های معروف باشن، بلکه اکثرا کامیک‌های کوتاهی هستن که به یه سری افراد با شوخ طبعی و خلاقیت زیاد و استعداد نقاشی متوسط تعلق دارن. یادمه خودم وقتی سال اول راهنمایی بووم یه دفترچه‌ی کوچیک داشتم که وقایع هر روز مدرسه رو توش می‌کشیدم و دیالوگای معلم‌ها و دانش‌آموز ها رو خنده‌دار میکردم و می‌نوشتم. بعد از اون خیلی کم توی دبیرستان این کار رو انجام میدادم. از وقتی که یادمه همیشه دلم می‌خواست که بتونم یه کرکتر خاص درست کنم و طنز‌های توی ذهنم رو با کامیک ثبت کنم:)) اما متاسفانه فعلا ایده‌ی خاصی در نظر ندارم و غیر از اون به خاطر این گوشه نشینی‌هام شاید اتفاق‌های جالبی برای کامیک ساختن به ذهنم نرسه! دوم شهریور تولدم بود و یکی از دوستام یه کامیک بوک فسقلی واسم درست کرده بود و یکی از خاطراتمون توی دبیرستان رو بصورت کامیک در آورده بود! بی‌نهایت عاشق اینجور هدیه‌های خاص هستم:)) همیشه دوست داشتم که برای تولدم یه دست‌نوشته یا نقاشی یا یک قطعه موسیقی یا هرچیز ساده‌‌ی دیگه‌ای که با یه خورده وقت و توجه برای من خاص شده باشه هدیه بگیرم. ولی همیشه کادو‌های ساده‌ گرفته بودم و اصلا انتظار نداشتم امسال هم از کسی چنین هدیه‌ای بگیرم! اونقدر خندیدم با اون کامیک و اونقدر حالم رو خوب کرد که قابل وصف نیست. از همه بهتر اینکه دوباره یاد این آرزو‌ی خلق کردن کامیک رو به خاطر آوردم و دارم بهش فکر میکنم:))
دوست دارین توی این پست چندتا از پیج‌های کامیک های مورد علاقه‌ام توی اینستاگرام رو معرفی کنم؟:))
1. YesImHotInThis


ادمین این پیج هدی هست. یه دختر محجبه‌ی مسلمان که امریکا زندگی می‌کنه. از اسم اکانتش میشه اوج قشنگی طنزش رو متوجه شد! اگه شما محجبه بوده باشید همیشه و در هر فصلی با این سوال از طرف بقیه مواجه شدید که " توی این لباسا گرمت نیست؟" باور کنید دوست صمیمیم که پنج ساله باهاش دوستم تقریبا هر بار که بیرون میریم هر دفعه و توی هر فصلی ازم می‌پرسه گرمت نیس با این لباسا؟ :| و من هر دفعه جوابم نه هست! راستش من نه گرمایی‌ام نه سرمایی! من هم مثل بقیه گرمم میشه ولی حجابم خیلی برام اهمیت داره و غیر از اون یه راهکار هایی مثل هر روز دوش گرفتن توی تابستون یا همیشه رنگ روشن پوشیدن یا بافتن موها زیر روسری باعث میشه زیادی گرمم نشه و گرما رو مثل بقیه حس کنم. اینا به کنار :)) داشتم درمورد این اکانت می‌نوشتم :)) هدی جواب این سوال رو اینجور میده "yes I'm hot in this!" توی انگلیسی کلمه‌ی hot یه معنی دیگه هم داره که میشه جذابِ خودمون تقریبا :)) وقتی این سوال رو از هدی میپرسن اون جواب سوالا رو اینجور میده که آره به نظرم خیلی جذاب شدم توی این لباسا! یا آقا مزاحم نشو من ازدواج کردم :)) یا اینکه به نظرم من بیشتر بانمک هستم تا جذاب! کلی کامیک بامزه درمورد همین سوال نوشته که باید بخونید حتما!
هدی خیلی از مشکلات یه خانم محجبه توی کشورایی که اکثریت مسلمان ندارن رو بصورت طنز نوشته ولی من تقریبا ۹۰ درصد مشکلاتش رو همینجا دارم و حس میکنم بقیه‌ی محجبه‌ها هم همینطور هستن:)) یه کرکتر به اسم سوزان هم توی کامیک‌های هدی وجود داره که یه اسلام گریزه و به قول هدی ایزلاموفوبیا داره:)) مثلا هر دفعه از هدی میپرسه که شوهرت مجبورت کرده حجاب بپوشی یا شوهرت نمیذاره بدون اجازه‌ش نفس بکشی؟ درصورتی که رابطه‌ی هدی و شوهرش، جهاد، مثل بقیه‌‌س :)) یا مثلا به هدی میگن برگرد به کشور خودت درصورتی که چندین نسل قبل از هدی امریکا زندگی میکردن و هدی خودش رو امریکایی میدونه! نظر من رو درمورد نقاب پوشیون خانم‌ها و اینکه چرا نباید غیرقانونی بشه رو هدی تغییر داد و قبلا توی یکی از پست‌هام درموردش صحبت کردم :)) اکانت هدی رو فقط محجبه‌ها فالو نمیکنن. بلکه افراد مختلف با دین و نژادهای مختلف فالوش میکنن چونکه واقعا توی کارش بی‌نظیره و خیلی مشکلات رو که هرکسی با هر دین و نژادی داره رو در قالب طنز بیان میکنه و تفاوتش با بقیه‌ی کرکتر های کامیک‌ها اینه که کرکتر اصلی کامیک‌های هدی محجبه‌س:) به شدت پیجش رو پیشنهاد میکنم ^-^
2. ArtByMoga


از خنده‌دار بودن و طنز بی‌نظیر ادمین این پیج بگذریم، چیزی که من رو خیلی به این اکانت علاقه‌مند کرده کرکتر‌های کامیکش هستن. توی کامیک‌های مگ شما فقط کرکتر‌هایی از یه دین یا نژاد نمی‌بینید. توی بیشتر کامیک‌ها کرکتر ها افراد سفیدپوست عادی هستن، ولی توی کامیک‌های مگ شما از هر نژادی و از پوششی کرکتر می‌بینید. سیاه‌پوست‌ها، چهره‌های شرقی، دخترهای محجبه، دختر‌هایی که موهاشون رو بازکات کردن و غیره و غیره. با وجود این تنوع کرکتر، داستان کامیک‌ها تغییری نمیکنه و تلاش مگ اینه که به مردم بفهمونه هر کسی با هر دین و نژادی یه انسان مثل همه‌ی ماست و باید افراد متفاوت رو توی زندگی‌هامون بپذیریم و چیزمتفاوت یا ترسناکی درمورد کسایی که با تفاوت دارن وجود نداره! اوایل زیر پست‌های این پیج کامنت‌هایی مثل "قضیه اون دختر مسلمانه چیه؟" یا "ربطش رو به حجاب اون دختر مسلمان نفهمیدم" یا "چرا اون سیاهپوسته اینجور لباس پوشیده؟" رو خیلی می‌شد دید و ادمین با حوصله توضیح میداد که قرار نیست پوشش کرکتر ها تغییری توی داستان ایجاد کنه و آدمای متفاوت از ما هم مثل ما هستن و باید مثل بقیه عادی به نظر برسن.

به شدت با این کار مگ موافق هستم و به نظرم توی تبلیغات تلویزیونی ، فیلم‌ها ، داستان ها و غیره و غیره تنوع افراد رو رعایت کنن که مردم فقط یه سری آدم خاص رو عادی تلقی نکنن! چیزی که توی صدا و سیما و سینمای ما تقریبا وجود نداره! از بحث پوشش که بگذریم، کرکتری که لهجه داره توی فیلم‌ها و سریال‌ها تقریبا وجود نداره، مگر اینکه بخوان یه شخصیت ساده لوح رو شهرستانی و لهجه‌دار نشون بدن! مثلا توی سریال پایتخت کرکتر ریما رامینفر که معمولا فرد دانای جمع بود لهجه نداشت! هرچند به نظرم لهجه داشتن بقیه به صورت توهین‌آمیزی نبود و خیلی هم بامزه بود، ولی جای شخصیت لهجه دار عاقل خیلی خالی بود!
یکی از چیزایی که درمورد برنامه خندوانه دوست داشتم لهجه‌ی جناب‌خوان بود:) بنظرم خیلی قشنگ میشه اگر از این تنوع لهجه و فرهنگ‌ها بتونیم اینقدر قشنگ توی تلویزیون و سینما و غیره استفاده کنیم.
3. Theawkwardyeti

این یکی رو فکر کنم خیلی‌ها بشناسن:)) کرکتر های این کامیک‌ها اعضای داخلی بدن هستن و واقعا کامیک‌های فوق‌العاده‌ای هستن و من به شخصه عاشق تفاوت کرکتر مغز و قلب هستم:))
4. Lorynbrantz

با اینکه نقاشی این کامیک‌ها خیلی ساده‌س ولی احساسات رو خیلی خوب و بامزه میشه توی چهره‌ی کرکترها دید :))
5. Sarahandersencomics

من هر چقدر از بامزه بودن این کامیک‌ها بگم فایده نداره و کم گفتم:)) بی‌نهایت عاشق کرکتر‌های این کامیک یعنی خود سارا و حتی احساساتش که بعضی وقتا کرکتر دارن مثل انگزایتی هستم:)) حتی نقاشی کامیک‌ها به تنهایی خنده‌داره و من استکیرهاش رو توی تلگرام دارم و هر دفعه که ازشون استفاده میکنم کلی می‌خندم :)) قبلا هم چندین بار توی پست‌های وبلاگم از کامیک‌هاش استفاده کردم:))
6. Cassandracalin

کلی اسکرین شات از کامیک‌های این دختر دارم و هیچوقت قدیمی نمیشن :))
فعلا به معرفی کردن همین‌ها بسنده میکنم:)) ببخشید که طولانی شد یا خیلی حرفه‌ای معرفی نکردم یا درمورد کامیک و اینا حرفه‌ای و درست و حسابی صحبت نکردم:)) من فقط از دور اینجور چیزا رو دوست داشتم و هیچوقت فرصت نکردم تخصصی بهشون بپردازم :)) شما هم اگه پیج کامیک خاصی رو دوست دارید می‌تونید معرفی کنید که من و بقیه باهاش آشنا بشیم:) ♡
پ.ن: شاید کامیکی که اون دوستم برام نوشته بود رو هم گذاشتم:))
  • آنیا بلایت
واااای منم خیلی خوره کمیکم .. بنظرم این اپای line webtoon و tapas ـو دان کن و خودتو تو کمیک غرق کن:دی
من فق اولی و دومی رو نمیشناختم
مرسی از معرفی:)))) حتما میرم مغروق میشم ^-^ =)))))♡

تولدت رو پساپس تبریک میگم😍 
خیلی جالب بود ، مخصوصا اون هدی ، ولی آقا من پیج اینستام رو  دی اکتیو کردم این انصاف نیست که من تا می‌خوام ترک کنم عوامل وسوسه انگیز سر راهم ظاهر میشن:)))😀
مرسی عزیزممممم♡
میفهمم :)) میتونی از سایت اینستاگرام بری و هر چند وقت یکبار کامیک ها رو بخونی:)) خودم مدتی که دی‌اکتیو بودم هرچند وقت یک بار به اکانت های مورد علاقه‌م اینجور سر میزدم :)))
خیلی جالب بود.
کلش یه طرف اون چهارمیه هم یه طرف.
یعنی فکرکنم اون چهارمیه سرگذشت خیلیا باشه.
:)
خوشحالم خوشتون اومده :)
دقیقا:)) اون چهارمیه خلاصه‌ای از زندگی منه :))
من عاشق سارا اندرسن ام😍😍

منم :)) به نظرم خیلی گوگولیه :)))
چه بامزه 😍
مرسی از معرفی :)
خواهش میکنم عزیزم♡
واقعا خوبن این کامیک ها. بعضی چیزای پیچیده رو با یه تصویر خیلی ساده نمایش میدن و این واقعا عالیه. ممنون از معرفی:)
دقیقا همینطوره:)) هر چند وقت یک بار آدم رو خیلی گوگولی‌طور خوشحال می‌کنن ^-^
خواهش میکنم عزیزم♡
من عاشق کامیکهای شماره پنجم بخاطر قیافه شون :))) میبینی خنده ات میگیره کلا 
اون هدی هم خیلی برام جالبه
منم :))) با اون چشمای بامزه‌ی درشتش دل آدم رو میبره:)))
جمعه ۱۱ آبان ۹۷ , ۱۴:۱۹ بنیامین بیضایی
بی نهایت خوب بود مرسی
خواهش میکنم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

پشت آبشار

حتی اگر تمام طول شب را گریسته باشی، باز هم دمیدن صبح برایت نشاط آور خواهد بود

از پشت یه آبشار بلند براتون می نویسم!

Designed By Erfan Powered by Bayan