Rock bottom

دیگه آخرشه. آخر هر چی حس وحشتناکیه که میشه داشته باشم و تصمیم گرفتم فردا جدی این وضعیت رو تموم کنم و باهاش بجنگم. دوست نداشتم اینقدر پیش برم توی بد شدن و افتضاح شدن، ولی اینجور شد و اصلا دست خودم نبود. حالا دیگه فرقی نداره چقدر سخت باشه ولی باید تمومش کنم.

تصورش رو بکنین. 

توی دنیایی که شفق قطبی وجود داره و هزارتا ماجرای شگفت انگیز لابلای صفحات کتابا قایم شدن، چرا من باید دلم بخواد بمیرم و همه چیز تموم شه؟

میخوام دوباره با مامانم حرف بزنم. واقعا نیاز دارم که بشینه پای حرفام و نیاز دارم یه اعترافایی بکنم و بگم درمورد بعضی چیزا حق با اون بوده. بگم که چقدر نیاز دارم مطمئن شم بی‌قید و شرط دوستم داره. 

من این افسردگی رو دوست ندارم. 

هیچی این حال رو دوست ندارم.

باید تغییرش بدم.

نمیتونم از غصه بمیرم. نمیشه. نمیخوام.

پ.ن: واسم دعا کنید :') خیلی نیاز دارم :') 


  • آنیا بلایت
تغییر بدین؛ ما منتظریم که دوباره برگردین پشت آبشار :) یا حتی به ویندی پاپلرز :)

+ حتمنِ حتما دعا میکنم براتون :))
من همیشه پشت آبشار هستم :))) فقط گاهی وقتا میرم زیر شنل نامرئی :))
+مرسیییی
اوهوم. ما هم آنیا پرارژی و خندونمون رو میخوایم. منتظرشیم، بگین بی زحمت برگرده :)

+ حتما :*
بهش میگیم حتما ^-^♡♡
ان شالله که زودِ زود از دست این احساس افسردگی راحت شی ، تو میتونی 💪
مرسی همدم جانم *-*♡
امیدوارم حالت خوب بشه :))))
درکت میکنم...
مرسییییی آرام ^-^♡
امیدوارم حال دلت اروم باشه:)
مرسی عزیزم :*
دعا میکنم بتونی کنترلش کنی. این روزا همه افسردگی دارن،شما چطورن؟ 😂 ولی این کنترل کردنش رو باید یاد بگیری،بقیه‌ش به مقدارِ زیادی درست میشه :) 
راستی،مامان‌ خانم قدِ خدا دوستت دارم،من با اطمینانِ کامل بهت قول میدم :) 
دقیقا -_- همه با این غول وحشتناک یه جورایی درگیرن! 
ایشالا که واسه همه حل بشه :)♡
عزیزم دلم واست تنگ شده :(

خوبی آنیا جان ؟ امیدوارم حال دلت خوب بشه ... من عاشق وب و قالب رنگی رنگیتم زود برگرد :*
مرسی که به یادم بودی شاهتوت جان! 
بهترم :')) در واقع جایی نرفته بودم و پستای بقیه رو می‌خوندم ولی کامنت نمیذاشتم و فقط لایک میکردم :')) اما الان دوباره دارم سعی میکنم پست بذارم و کامنت بذارم مثل قبل :))♡♡
تو میتونی خیلی بهتر از این باشی
:)
موفق باشی دوست عزیز

ممنونم :)
دخترکم 
تو این دنیایی که شفق قطبی وجود داره و هزارتا ماجرای شگفت انگیز لابلای صفحات کتابها قایم شدن ؛ هزار راه برای رفتن و زندگی کردن و حال خوب داشتن وجود داره :) 
وقتی خودت رو از محدودیت آزاد کنی و در این دنیا لابه لای قشنگی هاش رها کنی ، حال  دلت خوب میشه :) 
کامنتت رو که دیدم کلی ذوق کردم!! وقتی وبلاگ جدیدت رو دنبال کردم نمیدونستم خودتی و بعدا که پست‌های قبلیت رو خوندم فهمیدم برگشتی و من تمام این مدت آرزوی برگشتن و دوباره نوشتنت رو داشتم:))♡ انقدر کیف داره آدم پنل مدیریتش رو باز کنه و ستاره‌ی پستای پرانرژی تو رو ببینه ^-^♡♡
سه شنبه ۳ مهر ۹۷ , ۰۲:۳۹ پلڪــــ شیشـہ اے
وان شاءالله که با حال خوب خوب برگردی
با یه بغل آرامش و امیدواری
مرسی ♡♡♡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پشت آبشار

حتی اگر تمام طول شب را گریسته باشی، باز هم دمیدن صبح برایت نشاط آور خواهد بود

از پشت یه آبشار بلند براتون می نویسم!

Designed By Erfan Powered by Bayan