۳۶۵ امین روز...

کلی نوشتم و بعد پاک کردم... خیلی میخواستم یه چیز خوب بنویسم برای امروز و حتی توی تقویمم علامتش زده بودم، ولی این شد دیگه :')
مرسی از اینکه توی این یکسال تنهاییم رو با خوندن اینجا و نوشته‌هاتون پر کردید...

  • آنیا بلایت
مبارکه انشالله ۳۶۵ روز بعدی رو از شادی بنویسی
ممنون♡♡
به به مبارکه ، سی و شصت و پنج روز به این روزا:))
ممنون ^-^♡♡
💓💓💓💓
♡♡♡
جشن یکسالگی اینجا و جشن شاید چند سالگی وبلاگ نوشتنت رو تبریک میگم .
اامیدوارم گرم باشی و بنویسی و یه روز مثل من نشی که بنشینی جلوی وبلاگت و بگی ۱۶ سال است که چه غلطی کردی
چه را صاحب شدی و چرا عرضه نوشتن یه چیز خوب را نداری .. بعدم ببندی بری بخوابی
ممنون :)
کم لطفی می‌کنید درمورد وبلاگ‌نویسی خودتون؛ به نظرم که وبلاگ شما و پست‌هانون از بهترین‌های بلاگستان هستند :)
تولد وبت مبارک :)
♡ممنونم♡♡^-^
چه اتفاق وحشتناکی اصن برای من یه کابوسه:/ :(((
عزییزمم :-* ایشالا همیشه بنویس و باشید ;)
♡ممنون♡♡ ^-^
خیلی وقت بود وبلاگ گردی نکرده بودم ^^
^-^♡♡
جمعه ۹ آذر ۹۷ , ۲۲:۰۴ ریزوریوس ❤:)
مبارک است ...
ممنون ^-^♡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

پشت آبشار

حتی اگر تمام طول شب را گریسته باشی، باز هم دمیدن صبح برایت نشاط آور خواهد بود

از پشت یه آبشار بلند براتون می نویسم!

Designed By Erfan Powered by Bayan