من یه آدم بدم :'|


من یه آدم بدم که وقتی از درست بودن یه کاری اطمینان دارم و میدونم چقدر انجام دادنش واسم خوبه و میدونم دقیقا باید چیکار کنم، توی ناخودآگاهم یه آنیا بلایت خیلی بزرگ و بدعنق، با لبخند شیطانی و عنبیه‌ی قرمز و دو تا شاخ تیز و یه چنگک تیز ، روی تخت پادشاهی ذهنم نشسته و بهم دستور میده که برعکسش رو انجام بدم وباعث میشه یه فرصت خوب رو خیلی راحت و به طرز باورنکردنی‌ای از دست بدم :'|
پ.ن: برای بار دوم از مرور کردن فصل ۱۰ زیست سوم در رفتم :'| چون آخرین باری که خوندمش از روی iq براش تست زدم و انقدر اشتباه علمی داشت که کلافه شده بودم و اگه یادتون باشه درموردش هم نوشته بودم همینجا. همون موقع هم از خوندنش کلی در رفته بودم تازه و به زور تونستم یه بار بخونمش. میدونم که اگر از روی خیلی سبز تستاش رو بزنم ، اطلاعات نامرتب توی ذهنم خیلی سریع مرتب میشن و اون همه وقتی که قبلا سرش گذاشتم تلف نمیشه، ولی یه نیرویی در درونم نذاشت که مرورش کنم و شرم بر من. :'))
پ.ن۲: عاغا از iq بد نگید ها:)) خودم میدونم یه سری فصلاش خیلی بد هستن، ولی متاسفانه یا خوشبختانه این چند ماه اخیر رو من خیلی iq کار کردم و دیگه گذشته ها گذشته و اگه از بدیش بگید از استرس و غصه میمیرم:))

  • آنیا بلایت
از iq بدنگید:(
من تازه دارم فصلا رو باهاش مرور میکنم.
ببین خدایی خوبه، ولی به نظرم فصل ۱۰ سوم و ژنتیک رو از روش کار نکن. بقیه فصلاش که خوب بودن
خیلی هم دختر خوبی هستی من میدونم به زودی خیلی سبز رو میخونی امروز یا فردا
امیدوارم :))
و اما فصلِ ۱۰
یادمه یکی از آزمون‌هامون زیستش کلاً زیستِ گیاهی بود. منم از این مبحث متنفر :| شبِ آزمون یه نگاهی روی فصل‌های گیاهیِ دوم و سوم انداختم. فرداش ۱۰۰ زدم :|
زیاد به آی کیو توجه نکن. نکته‌های اضافی خیلی داره.
حوا:|
گیاهی ۱۰۰؟ =))) 
آفرین واقعا ^-^
هممون اون درون شیطانی رو داریم، مثلا من درس دارم ولی هی بهم میگه استراحت کن، استراحت کن و ...:(
نگران نباش، موفق میشی:) 
مال من میگه استراحت نکن، اون کارم انجام نده، اضطراب بکش ... اضطراب بکشششش... بمیییییر آنیا بلااااایت از اضطراب بمییییر >:)))
اتفاقا به نظر من iq اصلا بد نیست :) یه جورایی دید ادم رو باز میکنه برای حلِ سوال :))
موفق باشی الهی :)
واقعا؟^_^ مرسیییی
به قول خودت الهی که بخواین و بشه :) چقدر دوست دارم این جمله‌ت رو! هر دفعه لبخند به لبم میاره :)♡♡
دیگه از من بدتر نیستی که به سینه ی فرصت های ناب در طی شش سال دست رد زدم عین چــــی!!!
(یاد این افتادم که یکی یه چیزی تعریف میکنه اون یکی میخواد هی ثابت کنه بابا من از تو داغان ترم! ((((: ولی انصافا من کاملا جدی گفتم (= )
ای خواهر.. بذار بگم از فرصتایی که از دست ادم=)))))))))))))
اتفاقا یکی از بچه های منم همین مشکل رو داشت. گیاهی ها رو هر چی از آیکیو میخوند سردرگم تر میشد! باور کن نشستم باهاش ۳۰ تا سوال حل کردم تا این confusr بودنش برطرف بشه :/
خیلی سبز زد و الان وضعش بهتره به نسبت (برای گیاهی خیلی سبز خیلی خوبه )
ولی خوب شد یادم انداختی براش زیست گیاهی هم بذارم.
عزیزم چقدر دلسوز و مهربونی ^-^ خوش به حال دانش آموزت ^-^  به کسی نگو ولی زیست مشاور من زیاد خوب نیست =))) البته ۹۴ کنکور داده و خب نمیشه انتظار داشت همه چیز رو یادش باشه :))
خیلی هم خوب^_^
اوف بر ای کیو
خون جواناااان ما می چکد از چنگ عای کیو :|
اووووفف من که گیاهی فرت=\ قاطی و داغون و اعصاب خورد کن
من در حد فرت نیستم ولی در حد جلبکم توی گیاهیD: یاد میگرماااا ولی فراموش میکنم =)))))))))))
جلبکو منم خوندم =))) ولی بقیش در حوصلم نمیگنجه :|
منظورم از جلبک این بود که حافظه‌م در حد جلبک شده توی گیاهی=)) همون ماهی قرمز=))
اخی عزیزم چقدر کنکورى اینجا داریم ما :))
انشالله موفقیت و خوشحالیه همتون 
آره همه یا کنکوری ان یا دانشجو پزشکی و دندون :| :))
مرسی عزیزم ^_^♡ شاد باشی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

پشت آبشار

حتی اگر تمام طول شب را گریسته باشی، باز هم دمیدن صبح برایت نشاط آور خواهد بود

از پشت یه آبشار بلند براتون می نویسم!

Designed By Erfan Powered by Bayan