این گوشه که من اضطراب می‌کشم!

یه مگس خیلی بزرگ، نمیدونم از کجا اومده توی اتاقم و به اندازه یه انسان چاق چهل و چهار ساله سر و صدا راه انداخته:))

گیاهی داره خیلی ظالمانه باهام برخورد میکنه و کتاب iq میگه که چوب و آوند نخستین بعد از رشد پسین از بین میرن، درحالی که نشرالگو و آرامفر و کتاب درسی میگن نخیرم از بین نمیرن و من حس میکنم خودم این وسط یه چیزی رو درست نفهمیدم:')

به مشاورم گفتم فقط یه کوچولو جاموندم ولی در هنگام تایپ کردنش خودم رو شرحه شرحه کردم و بر سر و صورتم کوبیدم :)) 

به شدت هم گرسنه‌ام ولی با یادآوری اینکه ساعت هشت شب چجور کتلت ها رو با ریحان و سس تند توی حلقم تند و تند فرو میکردم اصلا دلم نمیخواد قدر یه پسته هم کالری وارد بدنم بشه:'))

یکی از زانو هام هم به خاطر بد نشستن خیلی درد میکنه:|

مسواکم نزدم :|

ویرا چند ساعت پیش از توی کتابخونه‌م کتاب شرلیِ شارلوت برونته رو آورد و من دوباره چشمم به اون خلاصه کتاب و کلمات تاریخی اجتماعی و جنگ های ناپلئونی و قرن نوزدهم افتاد و یک موجود وحشی در درونم میگه ول کن کنکور رو:)) بشین کتاب شرلی که ۸۳۴ صفحه‌س رو بخون:)) مگه نمیدونی برونته‌ها چه قلمی دارن؟ اصلا کی گفته اونقدر زنده میمونی که بعد کنکور بتونی اون کتاب رو بخونی؟:)) فکر کردی کی هستی؟:))


  • آنیا بلایت
تا جایی که یادمه از بین نمی‌رفتن.
مراقل خودت باش دخترم. به خودت برس! :)
چقدر خوب که یادته:))♡ من بعد کنکور میخوام همه این اطلاعات مسخره رو شیفت دلیت کنم:))))))
مرسی حوا جونم*-* تو هم مراقب خودت باش♡♡
حتی خود کتاب درسی هم بعضی جاها  با خودش تناقص داره منم یکی از مشکلاتم همین بود :)) 
علاقه به خوندن کتاب غیر درسی هم که :))
سبز و پایدار باشی آنیا :)
پارسال که مدرسه میرفتم تناقض های معلم با کتاب کمک درسی و حتی کتاب درسی هم فکرم رو مشغول کرده بود:))))))
همچنین همدم مهربون^-^
[به جای من بشین واسه خودت کلی کتاب غیر درسی بخون:))♡]
ولله من ازای کیوبدم میاد همینجانقض میکنم:|||||||ازبین نمیرفتن امیدوارم دزست گفته باشم

اون رمانم تاجایی میتونی ازخودت دورش کن😑بعدکنکوروحتی دردوره دانشگاه😄
آره بنظرم باید منم دیگه ازش متنفر بشم-___- :))) خودت چه کتابی واسه زیست کار میکردی؟:)))
بعد کنکور دیگه عمرا بتونم ازش دور بمونم:)))) 
چقدر سوتی میدم این روزا -___-
مراقب :)))
اشکال نداره:)))) واسه همه پیش میاد:))♡
فکرکنم ازبین نمیرفتناا😁
اینقدر زودمیگذره که حتی فکرشم نمیکنی😍😍😍
آره دیگه کلا مطمئن شدم :))
زود که میگذره.. ولی امیدوارم‌ خوب هم بگذره:))
+دانشگاه خوش میگذره؟:)♡ منتظر پستت هستم:)♡
همدردیم آنیا... من که تازگیا دوصفحه آیکیو می خونم مغزم قفل می کنه:|
گیاهی آیکیو خیلی بی‌رحم بود:(

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

پشت آبشار

حتی اگر تمام طول شب را گریسته باشی، باز هم دمیدن صبح برایت نشاط آور خواهد بود

از پشت یه آبشار بلند براتون می نویسم!

Designed By Erfan Powered by Bayan