دور افتاده

به اندازه‌ی بیشترین مقدار دلتنگی ممکنی که یه نفر میتونه حس بکنه ، دلم واسه شنا کردن توی جایی غیر استخر، خصوصا دریا تنگ شده :') هرچند همون استخرشم آخرین بار تابستون رفتم:')
وقتی میگم بیشترین مقدار دلتنگی ممکن، واقعا منظورم همینه... بدون اغراق.
  • آنیا بلایت
من از شنا فراریم :))
باید بیایی یه مدت پیشم که هم با قورمه‌سبزی هم شنا آشتیت بدم:))
فقط دریای شمال نرو که کثیف میای بیرون :دی 
آره متاسفانه خیلی کثیف شده... کثیف بودنش به کنار پلاژ خانم‌هاش خیلی کوچولو و کوچیکه:)) در حالی که پلاژ کیش واسه خودش یه شهره بنظرم*-*
سه شنبه ۱۵ اسفند ۹۶ , ۰۸:۴۲ پلڪــــ شیشـہ اے
نمیدونم شنا کردن چه مزه ایه. 
دلتنگیت برطرف خواهر :)
مثل پرواز میمونه بنظرم:)
ممنون♡
منم از شنا فراریم البته شنا تو استخر تا حالا سمتش نرفتم😁
ای بابا:))) چرا آخهههه؟:((
من شنااا دوست دارم🎈😎
به جای من برو شنا و از زندگی لذت ببر:(♡
شنا کردن یه حس خیلی خفنی داره...اونم تو دریا...یه حس تازگی و رهایی...
به نظرم شبیه پرواز کردن میمونه:)
خوبی دریا اینه که دیگه کلاه شنا لازم نیست و موهای آدم توی آب آزادن... خوردن ماهی ها به پای آدم، پرنده ها... شن... آفتاب:')) خرچنگ ها و صدف ها:'))
دل رو بزن به دریا و فردا برو استخر :))
گاهی وقتها خوبه آدم خودش به خودش یه حال اساسی بده :)
آب هم که کلا آدم رو خالی می کنه و بهش آرامش میده
فردا که باید دل رو بزنم به آزمون:)))
حالا شاید تا قبل از شروع سال جدید رفتم یه بار:)) بستگی به این داره که چقدر از خودم راضی باشم:))
خو بعد آزمون برو تنت حال بیاد .. بهونه نکن ..
برای حال دادن به خودت سریع اقدام کن
من پول نداشتم ولی زرت رفتم تو مغازه با وجود بی پولی برای خودم ماژیک خریدم.
یا پول نداشتم ولی برای خودم هارد خریدم . گاهی وقت ها خوبه آدم به خودش حال بده!
حتی اگر ناراضی هم بودی حاله روبده
 بعد آزمون تا هفت و نیم سر کلاسم:))
مشکل اینه من پارسال همین موقع شروع کردم به احترام گذاشتن به خواسته‌هام و  واسه از زیر درس و مشق در رفتن و توی سه ماه آخر سال کنکورم سه تا کتاب غیر درسی حدودا ۴۰۰ صفحه‌ای خوندم:)) و کلی تفریح همزمان با استرس کشیدن دیگه:)) واسه همین نمیتونم به خودم اعتماد کنم فعلا:))
نه . من گاهی با درس خوندن به خودم حال می دم!
کتاب خوندن بد نیست به شرطی که رمان زرد فارسی نباشه!
بهتره اعتماد کنی . اگر تفریح نداشته باشی مغزت نمی کشه! بهت قول می دم اگر بعد کلاس یه استخر بری اصلا کلا هفته ات ساخته میشه.
شنا نهایت دو ساعت وقتت رو میگیره ولی کلی شارژت می کنه
کتاب خوندنم اگر روزی یک ربع تا نیم ساعت باشه خیلی خوبه حتی اگر غیر درسی باشه و آدم دوست داشته باشه!
چه ایرادی داره آدم با کتاب خوندن استراحت کنه . ساعت بذاره سر یک ربع نیم ساعت پاشه و به ادامه کارهاش برسه .
باور کن اثر مثبت داره!
نه اتفاقا اصلا کتابا ایرانی یا حتی فارسی نبودن:)) 
من خودم اسطوره‌ی کتاب خوندن توی بدترین زمان های ممکن از جمله دی ماه و خرداد ماه موقع امتحانا بودم... جوری که از فروردین تا آخر خرداد سالی که امتحان نهایی داشتم چهار جلد کتاب خوندم:')) معدلم خیلی بد نشد ولی خب من پتانسیل معدل ۲۰ شدن هم داشتم... هر چند واقعا نه اون معدل من و نه حتی ۲۰ هم اونقدر مهم و تاثیر گذار نبودن در واقع:))
اصولا من به خودم میگم یه ذره کتاب بخونم که استرسم از بین بره و وقتی شروع  به خوندن میکنم تا وقتی تموم نشده احساس راحتی نمیکنم و گاهی میگم اصلا زندگی واقعی به درک و مثلا کل روز میشینم پای یه کتاب:)) اصلا نمیتونم واسه کتاب خوندن یه وقت کوچولو بذارم:))
بعدشم آخرین سانس استخر برای خانم‌ها فکر کنم تا ساعت ۶ باشه:')) 
پس فردا برو . فرقش چیه؟
تمام سعیم رو میکنم لابلای برنامه‌م یه وقتی واسه‌ش بذارم :)
من همیشه فوبیای غرق شدن دارم :))
چه حیف:( بنظرم اگه تمرین کنی و از عمق کم شروع کنی اون فوبیا تبدیل به یه لذت خیلی فراموش نشدنی میشه :)♡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

پشت آبشار

حتی اگر تمام طول شب را گریسته باشی، باز هم دمیدن صبح برایت نشاط آور خواهد بود

از پشت یه آبشار بلند براتون می نویسم!

Designed By Erfan Powered by Bayan