حذفش کردم

پست قبلی رو حذف کردم :) شاید واقعا درست نباشه چون من مخالف این نوع ازدواج سنتی هام و اینجور خواستگاری ها اذیتم میکنن در این مورد اینقدر تند و تیز می نوشتم. از همه کسایی که خوندن عذر میخوام :)🌹
  • آنیا بلایت
به خودت سخت نگیر این تفاوتامونه که خوشگل و گاهی زشت مون میکنه
این تفاوتی نبود که تو رو زشت کنه :)))
بذار ببینم اون پستم پیدا میکنم تا یکم بخندیم D:
وقتی پنج بار یه چنین خواستگاریای واسه یکی توی این سن کم اتفاق بیوفته دیگه اینکه اعصابش بهم بریزه و یهو چنین پستی بذاره بعید نیست:'))
+پیدا کن:)) من اصلا آدرس وبلاگت رو ندارم :((
ع خوب بود که 
من مخالف ازدواج سنتی نیستم ولی دوست دارم حتما همسر آینده ام خودش من رو انتخاب کنه  نه صرفا  مادرش ولی بقیه مراحل سنتی انجام بشه.
این خواستگاری ها پیش میاد دیگه الان عصبانی میشی منم اینجوری بودم خدایی سال کنکور سال  حساسی هست مخصوصا دخترا حساس ترن رو این مسایل و دوست ندارند ذهنشون  آشفته بشه بعد کنکورخاطره میشن و میخندی به این روزا ؛)
منم دوست دارم که مثلا بقیه مراحل سنتی انجام بشه به قول خودت ، ولی اصلا نمیتونم قبول کنم پسری که مثلا یکی دو  بار من رو دیده یا اصلا ندیده‌ و مامانش و ... من رو دیدن همینجور الکی من رو انتخاب کنن! آخه من واقعا چه چیز مناسبی دارم واسه ازدواج؟ :)) نه دانشگاه رفتم نه شغل دارم نه حتی سن مناسبی واسه ازدواج! و باور کن حتی عقل ازدواجم ندارم:')) 
تا من برسم پست رو بخونم حذف کردی بی تربیت :)
من خودم از مخالفین ازدواح سنتی ام . انگار داری مثلا کلفت می خری . نه دیده نه شنیده هیچ احساسی نیست میری می بینی دندوناش سالمه یا نه کج و کوله نیست یا نه
به نظر من آدم با یک دختر فلج ازدواح کنه ولی عاشقش باشه خیلی بهتره تا اینکه مادر آدم .... آدمو بگیره دستش بره دنبال دختر مناسب :|
برای همین من خودم از مخالفین ازدواج سنتی هستم
آخه خیلی یهویی و از روی خشم و اینا نوشتمش و ترسیدم الان به کسایی که اینجور ازدواج کردن یا اینجور ازدواج کردن رو دوست دارن بر بخوره-_- فکر کنم توی اون پست هم به دخترایی که اینجور ازدواج میکنن و هم پسرایی که مامانشون رو میفرستن براشون همسر پیدا کنن توهین کردم-_- در واقع با اینکه من از این روش متنفرم ولی نخواستم به کسی بی احترامی کنم:)) ولی همچنان نمیفهمم چی باعث میشه یه پسر گنده نتونه واسه خودش همسر مناسب پیدا کنه ولی فکر کنه برای ازدواج کردن آماده‌س :/ 
شاید یه روزی که عصبانیتم کم شده بود نشستم یه پست طولانی و درست و حسابی نوشتم:)
من ندیدم که:(((((
یه چیزی توی مایه های همون کامنتم بود که برات توی اون پست که درمورد خواستگار نوشته بودی، گذاشته بودم:)) فقط ترسیدم چون موقع نوشتنش یه ذره عصبانی بودم به بعضیا بربخوره :(
سلام :)
زنده باشین ...

عیدتان مبارک :))
سلام :)
ممنون. عید شما هم مبارک:))
من هم از این کارا می کنم. درکتون می کنم :)
پشیمانی بعد از ارسال پست :')) 

کدوم؟!
یه پست که فکر کنم بیست دقیقه قبل از این پست گذاشته بودم:)
منم نخوندمش که:(((
ازدواج سنتی کلا چیز مسخره ایه

وای یه بار بلایی سر یکی از فامیلامون که اینجوری میخواست زن بگیره اوردم که ادب شد نشست سر جاش😐😂
به روحیه فمینیسمیم بر خورده بود😐
دوحبه فمنیسم آدم تیکه تیکه میسه این چبزا رو میبینه:))
اره واقعا:)
ولی خب من وقتی ببینم اطرافیانم همچین قصدی دارن که کم پیش میاد همینجوری حالشون رو میگیرم ادم میشن میشینن سرجاشون😂😂😂
خسته نباشی دلاور :)))♡♡
دیر رسیدم اه :)))) ولی فک کنم خیلی موافقم :دیییی
چه خوب که اون پست هنگام عصبانیت من رو ندیدی:))
و چه خوبتر که موافقی ^-^ :)))))♡
من ندیدم 😂
پست خوبی نبود اصلا:))
ولی درستش این بود راجع به کنکور میخوندم اینجا:)))

درست ره بخون بچه :)) ... 

*تو فامیل ما هر کی اسم منو میاره میگن اون که هنوز بچه است! یعنی شانس ازدواج سنتی رو هم ندارم فعلا:دی
واسه‌ی خوندن پست های مربوط به کنکور به چند پست قبل مراجعه کنید:))
چیکار کنم :')) به شدت ذهنم درگیر مسائل مختلف میشه و وقتی اینجا می‌نویسم یه جور عجیبی ذهنم آروم میگیره:)
* خوش به حالت:| باور کن من اصلا قیافه‌م زار میزنه که بچه‌ام و اصلا تو اینجور فازا نیستم ولی همینجور این پیشنهادات ادامه دارن :'||||||
در مورد پست بالایی ، تحسینت میکنم ... من هم هر بار تکه هامو جمع میکنم و میچسبونم به هم تا دوباره سر پا شم
خیلی هم خوب:)
وای اقا من الان کامنت ریزوریوسو خوندم ازخنده لپام درد گرفت😂
ای جان:))) عاشق اینجور خنده‌هام:)) ازش اسکرین شات بگیر روزی سه بار برای شادی روح و روانت بخونش:))♡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

پشت آبشار

حتی اگر تمام طول شب را گریسته باشی، باز هم دمیدن صبح برایت نشاط آور خواهد بود

از پشت یه آبشار بلند براتون می نویسم!

Designed By Erfan Powered by Bayan