آنیا بلایت در خلوت خود چه می‌کند؟

وسط شونه کردن موهام، یهو برس رو میگیرم جلوی دهنم و از روی صندلی بلند میشم و با تیلر سویفت هم خوانی میکنم که :

Some-some boys are trying too hard
 [به قفسه کتاب‌های کنکورش  اشاره میکند :)) ] 

 he don't try at all , though 
(عاره دونت، خود تیلرم میگه دونت:))  )
[به چند تا رمان کلاسیک اشاره میکند و لبخند شیطانی میزند ]
بعدشم با قسمت baby let the games begin حس کتنس اوردین توی کتاب عطش مبارزه رو دارم که میخواد با کاپیتول (نه ببخشید، کنکور) بجنگه :))
+خداوند گرگ بیابون رو هم پشت کنکوری نکنه که مخاطب خاص آهنگاش و نوشته‌هاش و همه چیش بشه این چیزا :)))))))))

  • آنیا بلایت
والا ما هم پشت کنکوریم 
ولی ع این کارا نمیکنیم •_•


چه حیف شد پس:)) لذت بزرگی رو دارید از دست میدید:))
آره آره دقیقا همینه ^_^ 
^_^♡
آخی کنکور هم دورانیه ... پشت کنکوری بودن برای من یه دنیا حس خوب داشت ،حس میکردم مفیدم😅
دقیقا یه حس ندارم اونم حس مفیدیه :))))
اره اره همینه🤦🏼‍♀️😭
اینا خوبه من دیروز با مغز هنگم ابرو و شرف برای خودم نذاشتم🤦🏼‍♀️😭
خدایا یا منو بردار از زمین یا کنکور رو😭
کنکور که انگار برداشتنی نیست اصلا! ان‌شالله از پسش بر بیایم :))♡
ی مخاطب خاصی شده واس خودش=/
دقیقا:))
هر چیزی پیش میاد تنها مثال من برای اون قضیه کنکوره:|
هی میگم نیگا تو کنکورم این حالت هست که مثلا....
وای دقیقا همینجوره که گفتی نلی:)) مثل عاشقی که همه چیز اونو یاد عشقش میندازه ، از ترک دیوار گرفته تا آهنگای عاشقونه و شکست عشقی آدم رو یاد کنکور میندازن:))) 
پشت کنکوری، انگار پشت ترافیک سنگین هستی :)
ان شاءالله که موفق باشی
پشت یه ترافیک سنگین ، توی یه ماشین که درش قفل شده و باز نمیشه و یه گردباد با سرعت داره نزدیک میشه و از پشت سر هم صاعقه خورده به ماشین عقبی و آتیش سوزی راه انداخته و هر لحظه ممکنه منفجر بشی و تو گرد باد گم بشی:)))
+ممنون:) شما هم موفق باشی :)
دوران کنکور من دوران سختی بود ولی سعی می کردم برای خودم تفریحاتی رو درست کنم
وضعیت عجیبی بود
خدا رو شکر که گذشته اون دوران براتون :)
اخ اخ امیدوارم که به بهترین شکل ممکن پشت سر بذاری این امتحان گنده ی ترسناک رو :))))))
مرسیییی :))♡♡ ان‌شالله:))
 دلت شاد عزیزم
مرسی تیکی جانم ^-^♡
بامزه بود:)
شاد و پر انگیزه باشییی!
بامزه خوندی آرام جان^-^
مرسی♡♡
یعنی عاشق عکس پستت شدم دقیقن حالت های من در هنگام خلق افزایش یافته است :))))
حال دلت خوب:)
خلق افزایش یافته:))))معلومه زیاد درس خوندی:))) 
امتحان چجور بود؟:)))♡
+کامیکای سارا اندرسن خیلی بامزه‌ان:)) کلی ازشون اسکرین شات گرفتم و به مرور توی پستام میذارم:))
حال دل خودتم‌ خوب همدم جانم :)
امتحان هم خوب بود خدا روشکر :)
ممنون عزیزم^_^
خدارو شکر ^-^
مخاطبای خاص منم کتابایی شدند که نه میشه خوند و نه میشه نخوند! همینجوری فقط باید نگاشون کرد:)
چه خوب که یکی پیدا شد مخاطب خاصش کتابه مثل خودم :))♡
مخطاب های من هم که چی بگم ناموس های منم کتاب هام موزیک هام و فیلم هامن!!!! :))
نوامیس مشترک داریم پس :)))))
آخ آخ گفتی کنکور و کردی کبابم...!
ای بابا:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

پشت آبشار

حتی اگر تمام طول شب را گریسته باشی، باز هم دمیدن صبح برایت نشاط آور خواهد بود

از پشت یه آبشار بلند براتون می نویسم!

Designed By Erfan Powered by Bayan