آین بود آرمان های آنیا بلایت؟ :|

حقیقتا خجالت میکشم بابت اون پست قبلی :'| ببخشید اون همه حس بد بهتون منتقل کردم :)) باور کنید وقتی اینجا رو ساختم اصلا قصد این رو نداشتم که پست آه و ناله بذارم -_- خیلی فرصت پست نوشتن ندارم فعلا ولی خلاصه بگم که دوشنبه رفتم پیش مشاور گرامی و انتظار داشتم واسه تنبلی چند روز گذشته‌م من رو به قتل برسونه و اینا، ولی خب کلی بهم امید و انرژی داد و قشنگ شارژ برگشتم خونه و یه لبخند خیلی بزرگ ، از اون موقع تا همین الان چسبیده به صورتم:)) فک کنید بعد از کلاس با یه کوله پشتی کتاب و نیش خیلی باز کل مسیر برگشت رو پیاده‌روی کردم :)) مطمئنم هر کی که من رو دیده با خودش فکر کرده که دیوونه شدم:))

+عاها راستی امروز ، تور رپیوتیشن تیلر هم شروع شد:'| هورا :|

 این دفعه بر عکس تور قبلی دیگه حتی وقت اینکه برم از یوتیوب و اینستاگرام ویدیوهاش رو ببینم و حسرت بخورم هم ندارم:))

  • آنیا بلایت
همیشه پرانرژی باش :) همیشه
چشششم ^-^
چه مشاورِ خوبی واقعاً😊😁
عاره:)) ان شالله که خدا خیرش بده به حق این شب عزیز :)) [هر چند فکر نمیکنم الان شب عزیزی باشه :)) ]
سلام :))
لبتون همیشه خندون 
نیشتون هم همیشه باز :)))
سلام:))
همچنییییین :)))
ملالی نیست!! خوش باشی!!
ممنون :))
همچنین:))
قرار نیست همیشه گل و بلبل باشه که , احوالاتتو اینجا ننویسی کجا بنویسی؟سخت نگیر :)
دقیقا تنها جاییه که واسه‌م مونده که این چیزا رو بنویسم :( ولی اینقدر که همه خوب و مهربونن و خودشون دغدغه دارن که ادم دلش نمیاد حالشون رو بگیره و بعدش عذاب وجدان میگیرم :))
حال دلت  خوب ، لبت همیشه خندون و درونت همیشه پر انرژی آنیا جانم :)
چیزی تا پایان این کنکور لعنتی هم نمونده :) 
حال دل تو هم خوب همدم مهربونم :)
ان شالله که به خوبی و خوشی تموم شه :)
همه روزهای غمباد شده دارن و زندگی یه آدمِ طبیعی بالا و پایین داره و صدالبته اینجا وبلاگِ آنیا بلایتِ عزیزه که هروقت،هرچی دوست داشت،میتونه بنویسه و ما هم شریکِ خوشی‌ها و ناخوشی‌ها و قلمِ زیباتیم :)  پس به قول معروف،هر چه دلِ تنگت میخواهد بگو :) 
مرسی غزاله‌ی عزیزم که وقت میذاری و ویندی پاپلرز آنیا بلایت بعضا غرغرو رو میخونی :))♡♡ 
چشم چشم چشم ^-^ ❤❤❤
چه مشاور خوبی:)))

شاد باشی همیشه
همچنین عزیزم:))
من خودم وقتى کنکور داشتم،وقتایى بود که کم می اوردم با اینکه میدونستم هنوز خیلیی با اون چیزی که هستم فاصله دارم خیلى دوست داشتم یکى باشه که بهم آرامش بده و ته دلم رو قرص کنه تا یکم اعتماد به خودم و توانایى هام بالا بره و کم نیارم.به همین دلیل هم واقعا دوست دارم خودم این نقش براى اونایى که درگیر این استرس و سختى هاش هستن ایفا کنم چون میدونم خیلى از مشکلات بچه هامون بابت همین اعتماد به نفس نداشته اس که به خیلى چیزاى دیگه هم اسیب میزنه.حالا حتى اگر اون نقش من خیلی خیلی ناچیز باشه.پس اصلا خودتو با این حرف ها ناراحت نکن چون ما که ناراحت نشدیم :)
خیلی خوب و قشنگه که یکی که خودش قبلا به خاطر یه چیزی اذیت شده ، اینقدر قشنگ و با مهربونی و دلسوزی با بقیه کسایی که توی موقعیت اون موقع خودش هستن ، رفتار کنه و باعث دلگرمیشون بشه :) بازم ممنون بابت کامنت انرژی دهنده‌ای که واسه همون پست واسم فرستادی :)♡♡♡♡
انشالله همیشه از شادی هات بگی
ممنون:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

پشت آبشار

حتی اگر تمام طول شب را گریسته باشی، باز هم دمیدن صبح برایت نشاط آور خواهد بود

از پشت یه آبشار بلند براتون می نویسم!

Designed By Erfan Powered by Bayan