لابلای مقاله‌های کلاس پیش گویی پرفسور تریلانی!

برای شنیدن آهنگ اینجا کلیک کنید :)
حجم: 8.38 مگابایت

Well the last time that I saw her

Standing in the pouring rain

Hair a little shorter

But everything else looked the same

I could'a told her that I adored her

She could'a said she felt the same way

But we just smiled 'cos sometimes words

Aren’t the right words to say

We just smiled 'cos sometimes words

Aren’t the right words to say


هر دفعه که توی تایم استراحتم به آهنگ words از passenger گوش میدم، یه چیزی من رو برمی‌گردونه به قدم زدن روی پل بزرگ چوبی هاگوارتز. احساس میکنم زمستونه، من ردای گریفیندور رو پوشیدم و شال گردن قرمز و طلاییم رو روی ردام انداختم و دستم رو زیر چونه‌م گذاشتم و از یکی از پنجره‌های پل دارم به جنگل ممنوعه و بید کتک زن و کلبه‌ی هاگرید نگاه میکنم. دغدغه‌ی کلاس معجون سازی اسنیپ رو دارم و میدونم باید به خاطر مقاله‌های کلاس پیشگویی تا خود صبح توی سالن عمومی گریفیندور ، کنار شومینه‌ی روشن و روی مبلای قدیمی پر از کوسن بشینم و قلم پرم رو توی مرکب بزنم و اونقدر بنویسم که اون همه مقاله‌ی تلنبار شده تموم بشه و بعدش وقتی هوا تاریک و روشنه و برف شروع به باریدن کرده برگردم به خوابگاه دخترونه و زیر پتوی زرشکی رنگم بخزم و پتو رو تا لپ‌‌هام بالا بکشم و با فکر کردن به صبحونه‌ای داغی که چند ساعت دیگه توی سرسرای عمومی با سقفی که هوای برفی رو نشون میده باید بخورم،  به خواب برم.


پ.ن: گفته بودم بزرگترین و بهترین اتفاقی که توی زندگیم اتفاق افتاده خوندن کتاب‌های هری‌ پاتر بوده؟


پ.ن۲: تا حالا شده حس کنید به جایی تعلق دارید که هیچوقت اونجا نبودید؟ یا برای مکان هایی که هیچوقت توشون نبودید دلتنگ بشید؟


پ.ن۳: یه آرزوی خیلی اکلیلی و گوگولی و قدیمی توی دلم هست که هزار و پونصد سال ازم دوره. میشه دعا کنید حدودا هزار و چهارصد و هشتاد و نه سال بهم نزدیک بشه؟ :))💫💫💫


  • آنیا بلایت
پ.ن۲: آره خیلی...
۳: ان شالله🙏؛)
۲. حس عجیبیه...
۳. :)
تخیلاتت من رو رو یاد جودی ابوت میندازه و کارتون های محبوب کودکیم:) 
منم عاشق جودی ابوتم :)) انقد خوشم میومد موهاش رو که دو گوشی بافته بود با تغییر احساساتش بالا و پایین میرفتن :)) کتابشم خیلی دوست داشتم و کلی باهاش خاطره دارم D:
۱. هری پاتر خیلی خوبه .. یه دنیای کامل بی عیب خلق کرده واقعا. . همه چی به جاش و پر از شور و حال .. نه چیزی کم داره نه چیزی اضافس
۲. اره برا منم پیش اومده دلتنگ جاهای نرفته بشم
۳. الهی ال آنیا بلایت:دی
۱. آره واقعا بینظیره :)
۲. خیلی حس عجیبیه... :')
۳. :)))
۱۴۸۹ سال... ثبت شد!
چشم :دی
ووووووی :))) 
ممنان♡♡ :))
منم موقع گوش دادن به آهنگ ها برای خودم داستان پردازی می کنم (:

نه نگفته بودی، اگه گفته بودی هم من نخونده بودم (: ولی خب دلیلش چیه؟

آررررره، خیلی

ان شاءالله (((:
من کلا توی خیالات زندگی میکنم :')) به ندرت سعی میکنم یه سری هم به زمین بزنم :'))
دلیلش خیلی طولانیه و دلم میخواد یه روزی توی یه پست یا حتی بیشتر بنویسمش ^-^

هری پاتر رو خوندم و علاقه مند به ایده اش هستم.
خیلی . هم فیلم هاش رو دیدم و هم طرفدار پروپاقرص اش بودم .
++ هدیه رو هنوز نزدی بازم
جدی؟D: ببینم توی سایت جادوگران یا دمنتور که عضو نبودید؟D:
++یا خدا=)) من یه عالمه بدبختم و لابلای استرس و درس دفن شدم=)) ولی الان میرم=))
+++انجام شد  :)
من یادمه اول راهنمایی که بودم کتاباشو میخوندم ولی اصلا نمیدونستم مال کدوم نویسنده هست یا انقد معروفه :))
دوستم برام از کتابخونه میاورد بعدا که دبیرستانی شدم فهمیدم جریانو

آخی چه بامزه ^-^ کاش میخوندی همه‌ش رو :)
هری پاتر :))
خنده داره؟:/ :)))
نه!
لبخندبود!
عه:)) عاخه پرانتزش که دوتا میشه واسه من معنی خنده داره توی ذهنم:))♡♡
نه :))
لبخند اینه" :)" 
این خنده‌س:))))))
این قهقه‌س=)))))))
البته توی ذهن من=))
D: توی ذهن منم این خنده س :)
عجب :)))
اتفاقا دختر عموم میگفت همیشه کتاباش بهترن اونا اول کتاب میخوندن بعد فیلمو میدیدن من تنبلم اما بفهمم یه کتاب فیلمش هست میرم فیلمو میبینم:دی
 ولی انصافا شخصیتاش از بس خوب انتخاب کردن من تصورم مثل اینا خوب درنمیومد :)))
اتفاقا من وقتی میفهمم یه فیلمی کتاب هم داره، فیلمه رو نمیبینم که اول کتابش رو بخونم =)))))))) الان به همین دلیل هم کلی فیلم ندیده دارم!! نمیدونی چه لذتی داره اینکه اول کتاب رو بخونی و بعد فیلم رو ببینی منتظر باشی که صحنه‌هایی که تصورشون کردی رو توی فیلم ببینی و بعدم کلی نقد کنی فیلم رو که چه چیزایی رو حذف کرده بود و اینا:))))))))))) ولی بازم کتابا رو بخون!! خیلی خوب بودن و ارزش خوندن رو دارن:)
حتمااا:)
^-^
هعی:دی
 :D 
من هری پاتر رو نه خوندم و نه دیدم:دی
از عجایب هشت گانه میباشم:دی
خیلیییی هم خوب:)) هنوز یکی از بهترین لذت های دنیا رو واسه خودت نگه داشتی ^-^ اول کتاب ها رو بخون و بعد فیلم ها رو ببین^-^ اگر میخوای ترجمه شده بخونی، انتشارات تندیس ترجمه ویدا اسلامیه رو بخون حتما ^-^ (البته کتاب اول ترجمه ایشون نیست :) )
خیلی ممنونم از آهنگ! حال امشبمو کاملا خوب کرد :)
چون اول پست رو خوندم بعد آهنگو گوش کردم، منم همش تصورات هری پاتری داشتم موقع شنیدنش. من رو هم برگردوند به یه روز برفی، ولی توی تعطیلات کریسمس. موقعی که قلعه خیلی خلوته و راهرو‌ها با درخت کریسمس و داروش تزیین شدن. میتونم بافتنی قرمزم که خانم ویزلی برام بافته رو زیر ردام بپوشم و برم هاگزمید و توی خیابوناش که با برف پوشیده شده قدم بزنم. به فروشگاه دوک‌های عسلی سر بزنم و کلی شیرینی و آبنبات عجیب غریب بخرم؛ بعد هم برم کافه‌ی «سه دسته جارو» و نوشیدنی کره‌ای داغ بخورم. و وقتی هوا داشت کم کم تاریک میشد برگردم به سرسرای عمومی هاگوارتز، جایی که دانش آموزای همه گروه‌ها و اساتید دور یه میز نشستن، و شام مخصوص کریسمس در انتظارمه. شایدم آخر شب وقتی تو اتاق عمومی گریفندور روی مبل قرمز کنار شومینه دارم چرت میزنم، دابی برام هدیه بیاره :)
ممنونم که منو برگردوندین به قلعه و این همه خاطره رو یادآوری کردین برام :)
وااااای هووووراااا یه پاترهد دیگه پیدا کردم توی بیان ^-^ 
منم بابت این کامنت خیلی قشنگ و پر از احساس ممنونم ^-^ واسه خودم یه دور رفتم خارج قلعه و برگشتم :)🌸🌸
منم زمانی از طرفدارای دوآتیشه ی هری پاتر بودم مخصوصاااا هرمیون گزینجر ای عزیزممممم خیلی دوسش دارم ولی سه تا موضوع باعث شد از جی کی رلینگ متنفر بشم :
اول کشتن سروروس خداوکیلی حقش نبود بمیره مخصوصا وقتی اخرش فهمیدم روزگاری عاشق مامان هری بوده
دوم مرگ دامبلدور !
سوم اخه خداوکیلییییی انصاف بود هرمیون برسه به رون ویزلی؟!
مرگ سوروس و دانبلدور خیلی تلخ بودن واسم.. خصوصا دامبلدور... انا به هر حال جزئی از جذابیت داستان بودن دیگه.. و غیر از اون باید بگم که شرمنده! به شدت رون و هرمیون رو شیپ میکنم و عاشق این زوجم!!!! اصلا نمیتونم بحث کنم که اینا با یه افراد دیگه‌ای میبودن :))
البته پر واضحه هرکس عقیده اش محترمه:)
صد در صد :)))) ولییییییی 
ROMIONE 4 EVER :)))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

پشت آبشار

حتی اگر تمام طول شب را گریسته باشی، باز هم دمیدن صبح برایت نشاط آور خواهد بود

از پشت یه آبشار بلند براتون می نویسم!

Designed By Erfan Powered by Bayan