پریود ایز ریِل!


این موجود خبیثی که توی این کامیک گوگولی سارا اندرسن می‌بینید رحم هست! هر خانم سالمی توی بدنش یکی داره و از یه سنی به بعد تصمیم میگیره که چند روز توی ماه خودزنی کنه و خون و خون ریزی راه بندازه :)) ♡ یاد گرفتن علت خودزنی و چرخه‌ی هورمون هاش هم یکی از سخت ترین چیزایی بوده که توی زیست شناسی دبیرستان باهاش مواجه شدم:)) از اینا که بگذریم، میخوام بگم هر کسی چه بخواد چه نخواد زندگیش رو مدیون وجود این ماهیچه‌ی گوگولیه! نه دخترا باید از پریود شدن خجالت بکشن و نه پسرا باید شوخیای بی‌نمک در این باره بکنن یا مثلا با چندش درمورد پریود حرف بزنن...

پ.ن: یکی از دبیر دینی هامون میگفت لاک نزنید حرام است چرا که زینت دست به حساب میاد و فلان و بهمان:| ما هم گفتیم هر زینتی که حرام نیست :)) مثلا خود شما چقدر انگشتر و النگو و دستبند دستتونه! ( تقریبا توی همه انگشتاش انگشتر داشت :)) ) بعدش گفت نه عاغا! نامحرم متوجه میشه شما پریودی! من اون موقع سکوت پیشه کردم [چون اصولا وقتی بخوای با دبیرا در یه موردی بحث کنی، یه عده از همکلاسی ها بدجوری بهت حمله‌ور میشن که خودعزیز سازی بکنن! معمولا هم عواقب خوبی نداره :)) ] اما الان دلم خواست با این پست بگم، پریود ایز ریِل! هیچ چیز شرم آوری هم درموردش وجود نداره و بنظرم واقعا لازم نیست اینقدر کارآگاه بازی و پنهونکاری کنیم واسه قایم کردنش...و عاره من یکی از راه‌های مبارزه با سختی‌های پریود رو لاک زدن و شوکولات خوردن میدونم :))♡

  • آنیا بلایت
سه شنبه ۸ خرداد ۹۷ , ۰۰:۳۳ آمانیتا موسکاریا🍄
توی کلاس ما انواع و اقسام چاپلوس ها وجود داشت ولی انصافن کسی برای دبیر دینی خودشیرینی نمیکرد:| همه با هم منهدمش میکردیم...یه ذره منطق نداشت حالا تابستون در موردش مینویسم:)

من امید دارم بالاخره یه روز این تابوها شکسته میشه...
والا من جرات مخالفت با هیچ دبیری رو نداشتم :| طبق همون قانون عمل کردم و چیزی نگفتم :| ما دبیر دینی گوگولی هم داشتیم :)) به شخصه عاشقش بودم:)) یه روز گفت بیاید همه مقنعه هامون رو دراریم:)) چون نامحرمی توی این محیط نیست که اینقدر شما رو مجبور میکنن که مقنعه هاتون رو جلو بدید و غیره :)) و دیگر گوگولیات دیگه  که منم اگه شد یه روزی درموردش می‌نویسم :)
من عاشق لاک زدنای این تایمم :))
هر روز یه رنگ میزنم :)
آره اصن یه کیفی میده صبح از خواب بیدار شی و ناخونات لاک زده باشن :)) با انرژی میری سراغ زندگی :))
همون دیگه تابو های مذهبی باعث میشن از یه چیز بهداشتی اینطوری چشم پوشی بشه
دیگه نامحرمم دیگه بخواد با دونستن کلمه پریود تحریک شه دیگه واقعا مریضه :\
امروز فک کنم یا دیروز روز جهانی سلامت قاعدگی بود
بستگی داره... این تابو ها خیلی قبل تر از مذهبی که دارین درموردش صحبت می‌کنین نهادینه شدن... توی اکثر فرهنگ ها و عقاید قدیمی اینجور جا افتادن... نمیدونم اونجایی که اینو نوشته بود موثق بود یا نه، ولی من یه جا خوندم حتی توی ایران قبل از اسلام و زمان دین زرتشت و غیره و غیره هم یه چنین حرکاتی خیلی وسیع تر از این بودن که مثلا خانم های پریود رو یه جا خارج شهر میذاشتن:/ حالا فعلا درس و مشق دارم :)) بعدا سعی میکنم در این مورد موثق تر صحبت کنم :)
بله دقیقا من هم به همون دلیل این پست رو نوشتم:)
-_-
لاک نزن دخترم حرام است! شوکولات هم نخور میری جهنم! -_-
خیلی هم حلال هستن این دو تا :) حلاااال حلاااال!
منم تو این تایم هر روز با حوصله لاک میزنم و کلی برای خودم ذوق میکنم:)
ولی امان از حال بدم-__-
قشنگ میمیرم و زنده میشم.
حال بد رو که نمیشه جلوش رو گرفت، ولی میشه شوکولات خورد و لاک زد و اگه درس هم نداشتیم، یه دل سیر بخوابیم :'| 💔 
چه شجاعتی :)) من هر چی بادخودم کلنجار رفتم نتونستم در موردش بنویسم ...
بنویس بابا!!! مثل این میمونه یکی روش نشه بنویسه که من دست دارم :))
+ هنوز نمیدونم چقدر شجاعتش رو دارم توی واقعیت درموردش صحبت کنم  :)
یعنی تو کل عمرم اینجوری به قضیه لآک زدن فکر نکرده بودم :/
به نظر من دید دبیر دینیتون خیلی دیگع منفی بوده ها
:)

بنده خدآ خود پسرآ اینجوری فک نمیکنن که اینا ایتجوری تفسیر میکنن...
آره شاید دبیر دینیمون یه ذره درتی مایند بوده :دی
ولی من یکی دو بار لابلای شوخی های یه کمدین مسلمان بریتانیایی در مورد این مسئله شنیده بودم:)) aliukofficial نمیدونم تا حالا ویدیو هاش رو دیدی یا نه:)) به هر حال بحث من درمورد این بود که چیزی برای پنهان کردن وجود نداره. گیریم من یه برچسب بزنم روی پیشونیم که من پریودم! هر پسری از مادری زاده شده که پریود میشده و خیلی هاشون اگه همسر آینده‌شون پریود هم نشه یا مشکلی توی بچه دار شدن داشته باشه کلی اختلاف پیدا میکنن توی زندگیشون و مثلا اون خانم رو طلاق میدن :/ 
دلم میخواست راجبش بنویسم و اتفاقا دیشب داشتم بهش و به پیامد های بعدش فکر میکردم:)
بنویییییس ^-^
پیامدای بعدش هر چی که باشه یه تابوی بیخود رو شکوندی!
منم همیشه تو این دوران لاک میزنم خیلی کیف میده البته معمولا یه ٢٤ ساعت هم تحملش رو ندارما ولی واسه یکی ٢ ساعت هم کیف میده . مادرم هم اوایل یکم گیر میداد که پدرت متوجه میشه و اینا ولی من کار خودمو کردم و الان دیگه کسی کار به کارم نداره :)))
من وقتی پریود شدم خودم خیلی کولی بازی بیخود درآوردم:| با اینکه ۱۲ سالم بود و کاملا از قضیه خبر داشتم کلی کولی بازی درآوردم و گریه کردم:)) بعد هر چی مامانم توضیح میداد قانع نمیشدم:)) بعدشم بردنم کتابفروشی جایزه واسم کتاب خریدن:)) بعدم کلی مامانم رو قسم دادم که به بابام نگه:)) ولی یادمه که وقتی فالگوش وایساده بودم شنیدم یهش گفت :'| و بعدش کلی دوباره دعوا راه انداختم:)) اما کمی که گذشت عادی شدم و دیگه جلوی بابام راحتم :))
😂😂😂
چه باحال توصیف کردی!!
دبیر دینی ماام اینطوره بود!!!
یه بار گردنبندشم نشونمون داده بود میگفت :این مصنوعیایی که میندازین دور گردنتون چه ارزشی داره و هیچ قیمتی نداره اینطور فکر مبکنین بقیه میگن‌شما پولدارین 
بعد گردنبندش زرق و برق زیاد داشت میگفت:من اینو دارم ولی به کسی نشونش نمیدم و حجابمو رعایت میکنم 
گوشوارم از مال شما سنگین ترع 
اصلا یادم نمیره 😂😂😂
دیوونه بود

ای جونم:)) پز طلا جواهراتش رو داده گوگولی:))
وقتی عنوان رو دیدم کلی ذوق کردم و کلیک کردم روی ادرست!عزیزم شکستن تابو خیلی خیلی میتونه زمان ببره اما باید انجام بشه.
ما خانما خودمون باید فرهنگسازیش کنیم!تا وقتی تو مدرسه ها معلم پرورشی و دینی آروم تو کلاس راجب این مسئله ها حرف میزنن اتفاق خوبی نمیوفته کم ارزش و بی ارزش دیدن زن توی اون یک هفته یا کم و بیشتر اصلا چیز جالبی نیست.
امیدوارم که هر روز وضعیت دیدگاه ها نسبت به این مسئله بهتر و آگاهانه تر شه چون برمیگرده به اصل وجود بشر.
:)
 واقعا؟ ^-^ چه خوووووب♡♡♡
آره موافقم کاملا! منم واقعا از اون جو خنده‌های قایمکی بچه ها و اون نحوه‌ی توضیح دادن معلما متنفر بودم... 

ربط لاک زدن به پریود رو متوجه نشدم در حقیقت
خب منی که نماز میخونم خیلی کم پیش میاد وقتی پریود نیستم لاک بزنم چون وقتی میخوام پاکش کنم خسته میشم :))) [مرحومه بسیار خسته بود :)) ] نه اینکه پیش نیاد ها! فقط کم پیش میاد:)) بعد مثلا وقتی پریود بشم با ذوق و شوق میرم لاک میزنم و میذارم کل هفت روزش رو روی دستم بمونه :))♡
دبیر دینیا همینن
جدی نگیرید و سر کار بزاریدشون تایمشون بگذره
موافق نیستم...
اتفاقا ما دو سال دبیر دینی فوق‌العاده‌ای داشتیم که به دور از خشک مذهب بازیای بعضی از دبیرای دینی و پرورشی و غیره و غیره ، واقعا مسلمان بود و از هم صحبتی باهاش کیف میکردیم همگی. هم توی موارد درسی و هم غیر درسی برامون وقت میذاشت و بهترینش رو انجام میداد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

پشت آبشار

حتی اگر تمام طول شب را گریسته باشی، باز هم دمیدن صبح برایت نشاط آور خواهد بود

از پشت یه آبشار بلند براتون می نویسم!

Designed By Erfan Powered by Bayan