چه خبرتونه؟! چه خَ بَ رِ تووونه؟! =))

دختر کلاس هفتمی فامیلمون، استاتوس [ شایدم بایو=)) ] تلگرامش رو گذاشته "کاش هیچوقت نمی‌دیدمش" =))
اونوقت من دل تو دلم نیست قسمت سوم انیمیشن هتل ترانسیلوانیا رو ببینم و حدودا سه یا چهار بار قسمت سوم انیمیشن مینیون ها رو توی یک سال اخیر دیدم =)))  نمیدونم چرا از انیمیشن دیدن خیلی بیشتر از فیلم دیدن لذت میبرم و معمولا به یه بار دیدنشون هم بسنده نمیکنم =)) قسمت های مختلف همین هتل ترانسیلوانیا و مینیون ها رو با دوبله و بی دوبله چندین بار دیدم و عین چی باهاشون خندیدم هر بار=)) 

  • آنیا بلایت
چی بگم 😂
آخه یه کارههای میکنند این فسقلی های دهه هشتاد و نود 😍
وای دهه‌ی نود =)))♡♡♡
سلام 
نمیدونم فان یا نه ولی من کلی نظرمو میگم 
نباید قضاوت کرد و ذهن رو به یک گزینه محدود کرد شاید منظورش جنس مؤنث باشه از کجا معلوم یا شاید منظورش معلمی کسی باشه منم یه وقتایی یه جمله میخونم بغضم می گیره ولی واسه کسی نیست اون حس جمله روحم رو به بازی می گیره 
ضمنا من نمیدونم کلاس هفتمی یعنی چی و چندسالش میشه 
سلام :)
میفهمم منظورتون رو:)) منم قضاوت نکردم اصلا. حتی اگه منظورش یه فرد مذکر هم باشه اصلا به من مربوط نیست:)) به طور کلی نظر من اینه که اینجور غم و غصه ها نباید توی این سن توی دل آدم بشینه و وقت برای غصه خوردن توی زندگی زیاده :)
تا چند سال پیش اینجور بود که بعد از پنجم دبستان بچه ها وارد پایه‌ی اول راهنمایی میشدن. ولی الان بعد از پنجم وارد ششم ابتدایی و بعدشم وارد هفتم و هشتم و ... تا دوازدهم میشن D: نظام قدیم و نظام جدید در واقع D:
اون وقت دل تو دل ماها که ۱۸ سالمونه 
الان باید سروسامون میگرفتیم چهارتا دختر پسرداشتیم 
از ترس میمیریم تا جمعه  😂😂😂
وای یا خدا=))) من هم از سروسامون اون مدلی و هم از سه چهارتا بچه و هم از جمعه میترسم =))))))

منم عااااااشق انیمیشن دیدنم :)) 
بچه های دهه هشتادن دیگه
منم عااااااشق انیمیشن دیدنم :)) 
بچه های دهه هشتادن دیگه
^-^
بلی بلی =))
:| 
هنگام دیدن بیو دوستام ..من هیچ من نگاه :)))))
وای=)) پارسال چندتا از بچه‌های کلاسمون عقد کرده بودن، کلی عکسای پروفایل عاشقانه و دو نفری و اینا میذاشتن=))) یکیشون که اینقدر عکس نامزدش رو ( اونم تک نفری :| ) گذاشته بود که وقتی باهاش حرف میزدی حس میکردی داری با نامزدش حرف میزنی :| واقعا چرا ده بیستا عکس پشت سر هم از یه مرد گنده میذارن رو پروفایل تلگرام و غیره‌شون؟ =)) یه جور وحشتناکی بود اصن :دی

راویت داریم اصن میگه چرا پروفایلتونو یه جوری میزارید که همه بفهمن ریده بهتون:)))))

جملات عاشقانه که دیگه حرفی ندارم اصن :دی 
وااای =))) 
ولی سروسامون گرفتن ترسناک تره
ترجیح میدم بی سروسامون بمونم 😂😂
بعد من دوم دبیرستان که بودم اسم وایبر رو از بچه ها شنیدم و از مامانم پرسیدم وایبر چیه! و اونجا بود که فهمیدم شبکه اجتماعی چیه.
دو ترم از دانشگاهم گذشته بود و نمیومدم اینستا چون فکر میکردم مال آدم بزرگاس:|
وااااییی مال آدم بزرگا 😭😭😂😂😂 
عالی بود :')))♡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

پشت آبشار

حتی اگر تمام طول شب را گریسته باشی، باز هم دمیدن صبح برایت نشاط آور خواهد بود

از پشت یه آبشار بلند براتون می نویسم!

Designed By Erfan Powered by Bayan