اهم... اهم...

راستش من بعد از اون پستی که دوشنبه یا سه شنبه گذاشتم و الان دیگه نیستش، دستم به نوشتن نمیره. فقط بگم مرسی بابت تک تک کامنت ها.

دی ماه ۹۶ به شدت حالم بد بود و میتونم بگم تک تک ثانیه‌های اون ماه بهم سخت گذشت ولی نمیدونم چرا و چجوری وبلاگ نویسی من رو نجات داد. نمیگم توی این مدت دیگه اصلا حالم خراب نشد، اتفاقا لحظات سخت و ناراحت کننده زیاد داشتم، ولی حتی بدترینش در مقابل بهترین حس و حال دی ماه ۹۶ هیچ بود... 

راستش بعد از اون بحثی که پیش اومد دوباره حالم وحشتناک شد و حس کردم کل این چندماه هدر رفته و دوباره افتادم ته چاه غم و غصه... 

تا همین الانی هم که می‌نویسم حالم بهتر نشده و یه روند نزولی وحشتناک رو دارم سیر میکنم. یه حرکاتی زدم امروز که حتی حدس هم نمی‌تونید بزنید چقدر وحشتناک بوده=')) 

دلم میخواد بنویسم، ولی اول روم نمیشه و حس میکنم ممکنه حال بقیه رو بگیرم ، و غیر از اون دوست ندارم به حرف دلم گوش کنم یا اصلا کاری کنم که آروم بشم یا خوشحال بشم. 

همین :)

+ کنکور رو دادم:)) یه وقت فکر نکنید غیبت کردم و اینا :)) هرچند کنکور زبان رو غیبت کردم...

++ بازم ممنون بابت کامنت هایی که واسه پست قبل گذاشتید :) یه دنیا دوستون دارم و شرمنده‌ام که پست هام اینجور شده... 

+++ حالا شایدم سعی کردم یه جور قابل تحملتر و منطقی تو و سوبر (sober!!!) تری نوشتم و شرمنده شما نشدم :'))

  • آنیا بلایت
خسته نباشی خانوم‌ :)*
مرسی ارکیده جونممممممم^-^
نخسته جانم:) ان‌شاءالله موفق باشی:)
منم یه مدت پست‌هام با نزول محتوایی و نگارشی روبرو شده،یعنی کلا قلمم فرسایش رفته انگار و این مدت باید تلاش کنم وضعیتش رو بهتر کنم،ان‌شاءالله تو هم موفق باشی:)
تو هم خسته نباشی فرشته جانم:)
امیدوارم بهترین ها در انتظار خودت و قلم بی نظیرت باشه ^-^
نه خسته بانو :)
مرسی دلژین جانم :)
شما هم خسته نباشی بابت پایان استاژری:)
انشالله که تابستون مفیدی داشته باشی و به هر چی میخوای برسی:)
حال مارو بگیری؟؟😒عزیزم حال من که گرفته هست گرفته ترنمشه راحت باش😍

خسته نباشی از کنکور
خیلی دوست دارم تیکی :))) جدی میگم:))) همیشه حس شوخ طبعی و شادمانی من رو بیدار میکنی و یادم میندازی که نذارم ته دلم بپوسه :))))))
مرسیییییی
 ان شالله که امتحانات تو هم زودتر تموم شن و کیف بکنی^-^

خواهش می‌کنم وظیفه بود :)
[به روی خودش نمی‌آورد که کامنتی نداده]

خسته نباشی :)
اشکالی نداره بابا=)) کامنت تو هم عالی بود اتفاقا:))
هم چنین عزیز دلم ^-^
امیدوارم توی مراحل زندگیت موفق و شاد باشی، شما صاحب اینجایی هر چی دوس داری بنویس: )
مرسی که میخونی در هر حالت:) 
جمعه ۸ تیر ۹۷ , ۲۲:۳۹ پشمآلِ پشمآلو
ای خواهر .. ناراحتی برا همه هس .. ایشالا زود میرسه قسمتای خوبش ♥
ایشالا:((
بیا در عاغوشم:((
جمعه ۸ تیر ۹۷ , ۲۳:۲۵ چارلی ‎‌‌‌
کنکور زبان رو کاش میومدین ولی خیلی کیف داد :))
گرامر و لغاتش که اصلا به حدی ساده بود که من شک کردم و دوباره روی دفترچه رو نگاه کردم ببینم واقعا تخصصیه یا نه :| ولی خب در ادامه البته جبران کردن طراحان گرامی :)))
والا پارسال بعد از کنکور تجربی رفتم و کمرم دو نصف شد جدن:|||| خیلی خسته بودم و آخراش حس میکردم باید با با آمبولانس ببرنم خونه:| چشمام خط ها رو گم میکرد :| یه حال وحشتناکی بود اصن...
ان شالله که خوب داده باشی:)) خسته نباشی ^-^
الان دیگه کنکور تمومه هر چی دلت میخواد غر بزن و لعنت بفرست و حال بدتو خالی کن اثرش بد نیست :دی
امیدوارم خوب بوده باشه و خلااص :))
تو از من همایت نکنی من در غم و تنهایی چه کنم دخترم؟:((
راستی تلگرام و باقی مسائل رو نصب کردم من:| اگه دوست داشتی بگو یه جاهای دیگه ای هم در ارتباط باشیم :))))))
خسته نباشی عزیزم :) 
مرسی:)
تو هم خسته نباشی گلاویژ جان:) دلم واسه پست هات یه ذره شده:)
خسته نباشی
از کنکور من اووووووووووووووووو .
خیلی ساله میگذره
مرسی:))
خوش به حالت :| هی هر دفعه میای میگی از کنکور رد شدم و اینا ، من غبطه میخورم :)) 
کسی که کنکور رو رد کرده باشه بنظرم از زیر پاش جوی های شیر عسل میگذره و بالای سرش درخت کاکائو هست و پشت سرش آبشار پیتزا هست و عصر ها هم مثلا بارون چیزبرگر میباره واسش=))
ان شاءالله که نتیجه ی امتحانت خوشحالت کنه و خیر و صلاحت تو همونی باشه که میخوای (((: 
خدا قوت (: 
دعای عالی ای بود:)
ان شالله:)
همچنین برای تو:)
گفتم کنکور رو خیلی وقت پیش دادم . ولی گفتم دانشگاه قبول شدم؟
نه . به نظرم کسی بالا سرش سایه درخته و کنارش رودخونه عسل که دنبال علاقه اش رفته باشه
کلا کسی که کنکور نداشته باشه و مرحله‌ی نگرانی برای‌ کنکور رو گذرونده باشه یه سختی خاصی رو پشت سر گذاشته :))
+ به شدت موافقم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پشت آبشار

حتی اگر تمام طول شب را گریسته باشی، باز هم دمیدن صبح برایت نشاط آور خواهد بود

از پشت یه آبشار بلند براتون می نویسم!

Designed By Erfan Powered by Bayan