کتاب‌های اون قدیما :)

سلام  :)
پاورقی وبلاگ رو با عکس یه سری کتابای خیلی قدیمی از کانون‌ پرورش فکری توی دهه‌های ۴۰ و ۵۰ خورشیدی ، به روز کردم :) بهتون  پیشنهاد میکنم حتما ببینید. قیمت کتابای اون موقع ، نقاشی‌های کتاب‌ها، انتشارات‌های قدیمی، فونت کتاب‌ها، همه و همه خیلی بامزه و خاص اون موقع هستن :)
 وقتی شیش یا هفت ساله بودم، یه روز بابام با کلی کتاب قدیمی اومد خونه و یهو کتابخونه‌ی فسقلیم رو با کتابایی پر کرد که سن بعضی‌هاشون از خودش بیشتر بود. یکی از کتابخونه‌های شهر رو داشتن از کتابای قدیمی خالی میکردن و کتاب‌ها رو به عنوان زباله [ :(💔] دور مینداختن که بابام یه سریاشون رو نجات داد و به این ترتیب این کتاب‌های گوگولی مهمون کتابخونه‌ی من شدن :')💛

هر وقت که این کتاب ها رو میخونم و لمس میکنم کلی حس خوب بهم دست میده و یه عالمه خیالات قشنگ توی ذهنم از یه عالمه سال پیش میشینه... بچه‌های لپ قرمزی‌ای که با هیجان میرفتن کانون پرورش فکری که کتاب قرض بگیرن و بعد توی یه عصر تابستونی میرفتن زیر درخت انجیر و وقتی صدای شرشر حوض آب رو میشنیدن مشغول کتاب خوندن میشدن؛ وقتی که نه بازی‌ کامپیوتری‌ای بوده و نه موبایل و اینترنتی و حتی واسه خیلیا شاید تلویزیونی هم نبوده :)
آدرس پاورقی رو هم که احتمالا می‌دونید. چنل تلگرامی با این آی‌دی : @poplars
پ.ن: باز هم میگم فقط چون آپلود کردن عکس‌ها توی چنل برام راحت‌تره عکسا رو توی چنل گذاشتم؛ وگرنه قصد تبلیغ برای چنل و جذب ممبر و اینا ندارم اصلا :'))♡ 

  • آنیا بلایت
آنیا...
نمیگم تبلیغ میکنی و واقعا نمیکنی و اصن کاری به حرف من نداشته باش!دارم نظرمو میگم فقط
ولی حس و حال وبلاگ پریده با این کانال:| تو پستا هی ارجاع میدی به کانال و من حس بلاگستان دست نمیده بهم.حس میکنم تو تلگرامم.
عاغا نود و هشت درصد اوقات من موقعیت اینکه مودم رو به کامپیوترم وصل کنم ندارم و برای همینم فقط با گوشیم میتونم بیام وبلاگ و واقعا آپلود کردن یه دونه عکس کلی سخته واسم! چه برسه به آپلود کردن چندین تا عکس! تازه من تمام عکسایی که توی وبلاگ میذارم رو هم حتما قبلش حجمشون رو کم میکنم که عکس سریع لود بشه و خواننده‌ها مجبور نشن کلی صبر کنن واسه یه دونه عکس [مثلا من واسه اون پست تیریون لنیستر تو هفتصد و سی‌ و سه سال مجبور شدم‌صبر کنم =")) ] کم کردن حجم عکس خودش یه دردسر دیگه‌ست و تازه همیشه جوابگو نیست... مثلا اگه تکست یه کتاب باشه خونده نمیشه متاسفانه. برای همین به نظرم به یه پاورقی برای وبلاگم واقعا احتیاج داشتم؛ اما از اونجایی که من همیشه‌ی خدا تمام رفتار و اعمال خودم رو به شدت نقد میکنم و هی به خودم مشکوکم :)))) ، ترسیدم یکی فکر کنه مثلا از این چنلای با تعداد ممبر خفن دارم و دارم واسش تبلیغ میکنم به وسیله وبلاگ :'| مثل این اینفلونسر‌های اینستاگرام که پیج دستمال توالتشون رو هم تگ میکنن مثلا :')) واسه همین اون پ‌.ن رو گفتم... وگرنه من اونقدر این وبلاگ و فضای وبلاگ نویسی رو دوست دارم که هیچوقت دلم نمیخواد هیچ چنلی با هر تعداد ممبری رو جایگزین وبلاگ عزیزم بکنم :')  همون اول هم تاکید کردم روی پاورقی بودن چنل :) مثلا کل پست نادیا مراد توی وبلاگ بود به همراه عکسش و فقط یه آهنگِ پیشنهادی توی چنل بود. [ تازه من فکر میکنم همه‌تون اکثرا از تیست عاف میوزیک من بیزارید و فرقی نمیکنه که توی چنل بذارم یا وبلاگ، با آهنگام حال نمیکنید و من هی خجالت میکشم وقتی آهنگ میذارم :'))) 💔 ]
ولی من عذر میخوام اگه وایب منفی از طریق استفاده کردن از چنل و تلگرام وارد فضای وبلاگ کردم :') اگه خواستید میتونید کلا اون قسمت چنل رو ایگنور کنید و تصور کنید همون متن پست رو فقط نوشتم و پاورقی‌ها رو نخونید چون توی امتحان نمیاد  :')) ♡
مطمئن باش این چنل هیچوقت چیزی بیشتر از یه پاورقی نیست و اگر غیر این بود وقتی چیز نسبتا مهمی توش میذاشتم اینجا اعلام نمیکردم :)
من همیشه عکسا رو یه مدل دیگه میذارم این بار اولین بارم بود سایزو کیفیت اصلی تیریون رو گذاشتم:دی .چشم نمیذارم دیگه:)
درک میکنم به شدت شرایطت رو. تلگرام واس عکس و همه چی راحت تره دسترسی بهش. دلایلت کاملا منطقیه و جای هیچ حرفی نمیمونه:)
ولی همچنان حرف من اینه وبلاگ وبلاگه،تلگرام تلگرام :دی :)))
آره واقعا بیشتر اوقات خیلی زود لود میشن عکسات ^-^ ♡ بعضی وقتا واقعا سخته و آدم تنبلیش میاد :)) من اون اولا همه رو با حجم زیاد میذاشتم =))))) 
عاغا قیمه ها رو نریزین تو ماستا =))) 
اون در خطر بودن وبلاگ نویسی با وجود چنل رو منم حس میکنم قشنگ :))) ♡♡ همیشه هر بلاگری گفته میخوام چنل بزنم کلی بهش تاکید کردم که جای وبلاگت رو نگیره =)))))
پنجشنبه ۱۷ آبان ۹۷ , ۱۴:۵۶ اسماعیل حسن زاده
سلام مطلب در مورد کتاب نوشتین . خیلی قشنگ بود . ما هم یک سایت داریم به اسم کافه آگهی که کتاب های دست دوم بین افراد خرید وفروش میشه . 

اگه میشه به سایتمون سر بزنید و ما رو تو صفحتون لینک کنید ممنون. 

http://www.kafeagahi.ir
ممنون ولی این کتابا رو واسه فروش و اینا نذاشتم :/
يكشنبه ۲۰ آبان ۹۷ , ۱۹:۰۶ اسماعیل حسن زاده
سلام منم نگفتم که بفروشید . گفتم یه بلاگ داریم تو زمینه کتاب و اسنها فعالیت میکنیم . اگه میشه لینکمون کنید. شرمنده که بد گفتم کامنتمو 
سلام
ببخشید بد متوجه شدم!!
موفق باشید
شرمنده فقط من اینجا لینک نمیکنم!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

پشت آبشار

حتی اگر تمام طول شب را گریسته باشی، باز هم دمیدن صبح برایت نشاط آور خواهد بود

از پشت یه آبشار بلند براتون می نویسم!

Designed By Erfan Powered by Bayan