نیازمند تخیلات شما هستیم!

هی گفتم بذار بعدا، چند باری اون بعدا مورد نظر رسید و هی سعی کردم بنویسم و نشد و انگار تا وقتی خودش نخواد نمیشه! 

خواستم بعد از این همه وقت، بگم که هنوزم اینجا نوشتن رو دوست دارم. امشب هم خیلی تلاش کردم بشه که بازم نشد. خلاصه که تصور کنید یه چیز خفن و پر احساس نوشتم و بازگشت با شکوهی داشتم! 

لطفا از خودتون برام بگید. چه خبر؟

  • آنیا بلایت

سلام و خسته نباشید .وبلاگ زیبا و خوبی دارید.اگر مایل به تبادل لینک(پیوندهای روزانه) هستید خوشحال میشم با سایت روبکا تبادل لینک داشته باشید با این کار به مدت کمی بازدید شما افزایش پیدا میکنه.منتظرتونم حتما بهم سر بزنید

هوم... امسال حالم بهتر از پارساله...جاری‌ترم انگار...

سلام😊

خوش برگشتی😁

سلام^-^ 3>
مرسیییی

رسیدن بخیر .حال و احوالت خوبه؟ روبراهی؟ اسم وبت رو دیدم ذوق کردم

مرسی عزیزم بد نیستم :)
شنبه ۲۷ مهر ۹۸ , ۱۷:۲۷ پلڪــــ شیشـہ اے

:) خوش اومدی باز :*

 

الحمدلله :) خبر خاصی نیست. 

 

3>
شنبه ۲۷ مهر ۹۸ , ۲۳:۱۹ لولی‌وش مغموم💔

منتظریم ببینیم چی نوشتی. ^_^

هنوز هم خونه ای؟ نرفتی که؟

الان تقریبا یک ماهه که اومدم اینجا :))

خوش برگشتی انیا بلایت :)

3>

خبر سلامتی :)

چرا نیستی ؟ چرا نمی نویسی ؟ 

چند وقتیه سرم به شدت شلوغ شده ... ولی میخوام سعیم رو بکنم دوباره :)

منم بعد از ماه ها تصمیم گرفتم وبلاگ گردی کنم به یاد قدیما .. :))

تصمیم خیلی خوبیه :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

پشت آبشار

حتی اگر تمام طول شب را گریسته باشی، باز هم دمیدن صبح برایت نشاط آور خواهد بود

از پشت یه آبشار بلند براتون می نویسم!

Designed By Erfan Powered by Bayan