باورم نمیشه دارم اینکارا رو میکنم!!!

وای:))

وایییی:))))

بچه ها:)))))) من از زمانی که فسقلی بودم آرزو داشتم که توی یه مجله یا روزنامه چیزایی که می نویسم چاپ بشه و سال 89 و 90 برای روزنامه ی استانمون چندتا از متن هام رو فرستادم و چاپ شد و این آخرین تجربه‎ی زندگیم درمورد این حرکات بوده:))) توی چند سال اخیر که دبیرستانی و بعدش پشت کنکوری بودم نهایت تلاشم خریدن ماهنامه ها و هفته نامه های مورد علاقه م بود و حسرت خوردن از دور برای اون آرزوی قدیمیم:))) حالا برای دو تا از ماهنامه های مورد علاقه م دو تا متن رو ایمیل کردم و خیلی هیجان دارم :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) حتی اگه موفق هم نشم مهم نیست و همینکه بعد از سالها دارم کارایی رو میکنم که دوست دارم و براشون لحظه شماری می کردم کافیه:)))

پ.ن: این پست رو با یکم ویرایش برای یکی از ماهنامه ها فرستادم و یه ذره می ترسم که فکر کنن سیاسی و یا مورد داره و بعدا بدبخت بشم و جواب ایمیلم این باشه که نه تنها متنت خیلی افتضاح بود بلکه سیاسی هم بود و ما به زودی تو رو زندانی می کنیم :| خلاصه اگر بلایی سرم اومد شما بیاید پا درمیونی کنید و بگید این فسقله آنیا اهل سیاست و فلان نیست اصلا و چیزی تو دلش نیست:|


  • آنیا بلایت
من رفتم دوباره خوندمش و لذت بردم و امیدوارم که تایید شه :-)
من رفتم دوباره خوندمش و لذت بردم و امیدوارم که تایید شه :-)عالی بود
مرسی لیمو جانم 😍💛
فرزند دست رو چه پستی هم گذاشتی. 
میگماااا خیلی خوبه که شجاعت دنبال کردن رویاهاتو داری
امیدوارم زندانی نشم :|
خیلی وقت بود به رویاهام حتی نزدیک هم نشده بودمD:
نگران نباش
مطمن باش با تلاش یه روزی موفق میشی چون استعدادش رو داری
فقط باید پشت کار داشته باشی:))))
مرسی الهام ^-^
ان‌شالله :)))♡
اون پسته خیلی خوب بود. 
ایشالا که موفق باشی، منم ذوق دارم برات الان :))
خوش حالم خوشت اومده ^-^♡
مرسییییی :))♡
اون تیکه مایو رو چیکار کردی؟:)))))
نه بابا نگران نباش:)) متن جذابیه ایشالا چا میشه بیشتر خوشحال میشی:)
عاغا مایو به نظرم موردی نداره=))) با شال و کلاه که شنا نمی‌کنن :)))) 
ان‌شالله :))))♡♡♡
امیدوارم برسی ب همه آرزوهات
هینچ من:)
همچنین عزیزم ^-^
هینچ =))))♡
خیلی عالیه 😍😍
موفق ترین بشی و باشی و آنیا عزیز دل 
مرسی عزیزم ^-^♡


اامیدوارم موفق باشی . منم مقاله چاپ شده توی مجله دارم ولی این کار رو وقتی رها کردم که یکی از مجله ها خیلی کار زشتی با من کرد .
من یه مقاله رو خودم با قلم خودم نوشتم و به یک مجله که امروزه چاپ نمیشه (آه من گرفتشون و منحل شد) براشون فرستادم . دو هفته بعد جواب دادن و ایرادهایی گرفتن و گفتن باید اصلاح کنی و اصلاح کنی چاپ می کنیم .بعد ایرادات رو برطرف کردم و ارسال کردم یک هفته بعد پاسخ دادن که آیا این متن خودتونه ؟ از جایی کپی برنداشتین؟ یا جایی منتشرش نکردین؟
من بهشون گفتم نه . این مقاله کپی نیست . جایی هم منتشر نکردم چون قانون ارسال مقاله رو می دونم که باید مقاله ای ارسال بشه که هیچ جایی اون رو منتشر نکردیم . دوباره دو هفته بعد گفت نتیجه رو بهتون میگیم. اون شماره مجله رو خریدم دیدم مقاله من نیست . صبر کردم . یک مدت بعد بهشون پیام دادم که پس متن من چی شد . این شماره هم چاپ نشد و اگر شماره بعدی چاپ نشه از اعتبارش می افته دیگه. قدیمی میشه . داغ نیست. پاسخی ندادن. بعد دوباره پیام دادن که آیا مطلبتون رو از جایی کپی کردین؟
من باز پاسخ دادم که توی ایمیل قبلی عرض کردم.بعد دیگه پاسخ ندادن تا اینکه من شماره جدید رو خریدم.
دیدم مقاله من با اسم کسی دیگر رفته روی مجله. کسی که این روزها یک سایت داره و سایتش هم خیلی معروفه اون زمان اوایل راه بود و داشت معروفیتش رو پیش می رفت و همیشه مقالات رو با اسم سایتش منتشر می کرد. ولی مقاله من با اسم اون منتشر شده بود.
ایمیل زدم این کارتون مصداق بارز دزدیه . این مقاله رو من دو سه شماره پیش بهتون دادم حالا دقیقه نودی چاپش کردین با اسم کسی دیگه؟ بعد به تندی پاسخ دادن که دوست عزیز شما این مطلب رو از این سایت کپی کردین .
بعد رفتم دیدم همون سایت معروفه مقاله رو همزمان با انتشار مجله روی سایتش هم گذاشته . هرچه قدر ایمیل زدم پاسخی دیگه دریافت نکردم و عملا مقاله ام مرده خوری شد .
برای همین دیگه به این مجلات مقاله ارسال نکردم .
شاید من هم باید اول آدرس وبلاگم رو میدادم .  شاید چون اون سایتش پر بازدیدتر بود حس کردن مقاله روبدن اون مثلا اعتبار مجله شون بالاتر میره تا یه وبلاگ نویسی که اسمش رو کسی هم نمی دونه.
امیدوارم که به آرزوت برسی و متنت توی مجله چاپ بشه.
ممنونم :)
چقدر بد! ای کاش بیشتر پیگیری می‌کردید. واقعا حیف شد. :( امیدوارم در آینده تحربه‌های بهتری در این مورد داشته باشید :)
متن‌های من که اصلا ارزشی ندارن به اون صورت:)) ولی ذکر کردم که قبلا توی وبلاگم منتشر کردم اون متن رو :))
موفق میشی :))
امیدوارم به آرزوت برسی :)
مرسیی ^-^♡
آفرین..
تو استعدادش رو دارى. نوشته هات قشنگن همونطور که افکارت قشنگه 
چه چاپ بشه چه نه، مطمئنم موفق میشى و به جاهاى خوبى در این زمینه میرسى اگر پیگیریش باشى
مرسی خاتون عزیزم :)
امیدوارم نوشتن بهم حس خوب بده تا ابد... این از همه چیز واسم مهمتره :)
از نظر اونا وگرنه بنظر من کاملا طبیعیه :)))) 
نمی‌دانم :( شاید حق با تو باشد :(
[ با لحن مونا ملکی خوانده شود ]

:)) ولی ایشالا که چاپ شه :) عکس اون صفحه مجله شم برامون بزاری:)❤️
ایشالا :))))))♡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

پشت آبشار

حتی اگر تمام طول شب را گریسته باشی، باز هم دمیدن صبح برایت نشاط آور خواهد بود

از پشت یه آبشار بلند براتون می نویسم!

Designed By Erfan Powered by Bayan